نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت سوم

در نگاه اول وقتی مخاطبین به تماشای مستندهای این شبکه مشغول می شوند، یکسری برنامه های آموزنده و پربار را میبینند که هیچگونه مغایرتی با اخلاق و جایگاه خانواده ندارد.ولی تمامی این مستندها مقاصد و تفکرات خود را آرام آرام و با آرامش تمام به خورد مخاطبین خود داده و تماشاگران را همراه و هم عقیده خود می کند.

مقاصد و تفکراتی که درون مایه آن عدم وجود خداست...!!!

ادامه مطلب ...

راز گل اقاقیا چیست؟

در آیات تورات از حلقه های گل درخت اقاقیا بحث شده است. به عنوان سمبل ماسونی نیز اقاقیا در بسیاری از آرم های شرکت های تجاری ، اسکناس کشورهای مختلف و در معماری مورد استفاده قرار گرفته است. 


خروج ، باب 25 آیه 10 : 

«و تابوتی از چوب شطیم بسازند.» (شطیم = اقاقیا)


«در ادامه داستان ، حیرام پس از وارد شدن ضربه کاری می افتد. در مراسم عضو پذیری نامزد ماسونی (داوطلب عضویت در لژ ماسونی) در داخل تابوتی خوابانده شده ، روی تابوت را با پارچه سیاهی پوشانده و روی آن نیز شاخه اقاقیا نهاده می شود.» (شاگرد ، کمک استاد ، استاد صفحه 104)


«در حالیکه سعی می شود ، رابطه شاخه الهی درخت اقاقیا که بر روی قبر استاد حیرام روئیده بود ، با سه فعل نیک «حقیقت ، عدالت و آزادی» توضیح داده شود ، اعتقاد راسخ داریم که علت معرفی شدن شاخه های اقاقیا ، به عنوان مظهر و سمبل دوستی و محبّت ، بر همه روشن گردیده است.» (نشریه ماسون شماره 8/85 صفحه 26)

تاریخچه شیطان پرستی از دیدگاه شیطان پرستان


بلانچ بورتون در کتاب The church of Satan (کلیسای شیطان) با اشاره به موضوعات مختلف، شیطان پرستی را از زوایای متعدد بررسی کرده و برای آن آینده نگری خاصی را ترسیم می کند. در بخشی از این کتاب با عنوان اصلی کتاب یعنی The church of Satan (کلیسای شیطان)، می نویسد:

ادامه مطلب ...

مقایسه دعاهای ادیان با شیطان پرستی

در این بخش قصد داریم یک مقایسه گذرا در باب دعاها داشته باشیم.

البته شاید این مقایسه درست نباشد. ولی چاره ای نیست، جز اینکه برای بیان حقیقت، گاهی کلام حق در کنار کلام کفر قرار گرفته و مقایسه شود. چه اینکه خداوند بندگان خود را اینگونه معرفی می نماید.


ادامه مطلب ...

دیدگاه برخی سیاستمدارن پیرامون آیت لله خامنه ای

از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون سیاستمدارن و چهره های سرشناس جهانی بسیاری برای ملاقات رهبر انقلاب به ایران آمده اند و با ایشان ملاقات کرده اند.

در ادامه نظر تعدادی از این چهره ها را پیرامون آیت لله خامنه ای مطالعه بفرمایید.


ادامه مطلب ...

مرلین منسون را می شناسید؟

به احتمال زیاد کسانی که قصد دارند راجع به شیطان پرستی و موسیقی متال و راک تحقیق کنند به شخصیتی به نام مرلین منسون برمیخورند.

شخصی که در مورد شخصیتش با اطمینان می توان گفت: او انسان صفت نیست.....!!!!!

شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می کنم تا با این (........) آشنا شوید...


ادامه مطلب ...

خشونت بسیار زیاد وهابی ها

خشونت فوق العاده وهّابى هاى افراطى، چیزى نیست که بر کسى پوشیده و پنهان باشد. کشتارى که وهّابیّت در طول عمر خود از مسلمانان ـ نه کفّار حربى! ـ کرده، بسیار وحشتناک است.

سیل خونى که در شهر کربلا از شیعیان به راه انداختند، و غارت اموال، و ویرانگرى شهر کربلا را همه به خاطر دارند.

و از آن عجیب تر، کشتار هولناک طائف و خونریزى وسیع از اهل سنّت آن سامان بود.


ادامه مطلب ...

پروتکلهای 24 گانه صهیون (قسمت دوم)

چنیدن سال پیش صهیون ها دور هم جمع شدند و اساس نامه ای را تالیف کردند که طی آن قرار است بر دنیا مسلط شوند . اگر اشتباه نشود این پروتکل ها در روزنامه ها آن زمان منتشر شد و بعد از این که صهیون ها به خود آمدند دریافتند که انتشار این پروتکل ها به ضررشان است . بنابر این سعی در جمع آوری آن کردند اما به هر شکل این پروتکل ها در جهان پخش شد و در دهه 1370 در روزنامه های کشور منتشر شد .

قسمت دوم


ادامه مطلب ...