نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

چرا آیت الله مصباح جریان انحرافی را فراماسونر نامید؟

با آشکار شدن هر چه بیشتر چهره جریان انحرافی و خواستگاهی که پشت آن خوابیده است، بزرگانی که احساس خطر کردند به میدان آمدند و دست به روشنگری زدند. یکی از این بزرگان که در فتنه ۸۸ نیز وارد میدان شد، آیت الله مصباح یزدی است. آیت الله مصباح یزدی اخیرا نسبت به تفکر فراماسونری هشدار دادند و جریان انحرافی را فراماسونر خواندند.

ادامه مطلب ...

ارتباط با جنّ و شیطان راز بزرگ عارف‌نماها

کار به جایی رسید که منزل او زیارتگاه عرب و عجم شد، مردم عوام کم‌کم دسته دسته به زیارتش می‌رفتند، برای او خدم و حشمی فراهم گردید، ولی خواص از او کناره می‌گرفتند و عقیده به او نداشتند. او در میان صحن مطهّر در غرفه‌ای می‌نشست، زن و مرد بر قدم‌هایش می‌افتادند و می‌گریستند.


ادامه مطلب ...

انتشار هدف دار یک نظرسنجی در اروپا : اسلام یک تهدید واقعی است!

انتشار یک نظرسنجی درباره اسلام در اروپا از حرکت حساب شده غرب برای منزوی کردن مسلمانان و مقابله با رشد گرایش به این دین در اروپا حکایت دارد.

به گزارش " نفرین بر صهیونیسم " به نقل از شبکه الجزیره انگلیسی یک نظرسنجی جدید که در فرانسه و آلمان اجرا شده، نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از شرکت کنندگان اسلام را یک "تهدید" می‌انگارند.  نویسنده این مطلب ، نبیل رمدانی یک روزنامه‌نگار و دانشگاهی فرانسوی که اصالتا الجزایریست. او برنده جایزه افتتاحیه تاثیر زنان مسلمان در اروپا در سال 2010 است.

ادامه مطلب ...

قربان بهزادیان نژاد را بهتر بشناسید

آشنایی با سوابق و سرگذشت رجال سیاسی معروف این مرز وبوم از جهات بسیاری دارای اهمیت است. برای آنانکه بخواهند در عرصه خطیر سیاست وارد شوند، سرگذشت سیاسیون از یک سو درس آموز و از سوی دیگر عبرت انگیز است. شبکه خبری چریغ در همین راستا، تلاش دارد تا سرگذشت، مواضع و عاقبت بسیاری از سیاستمداران کشور، چه آنهایی که خدمت به سزایی کرده و چه آنهایی که ره به خطا برده اند، را بررسی و منتشر نماید. امید است این سری مطالب برای جستجوگران حقیقت مفید و ارزنده باشد.


ادامه مطلب ...

اولین فراماسون ایران



داستان تحصیل او و پنج تن از شاگردان ایرانی در لندن و اشکالات عجیب و غریبی که در راه پیشرفت کار ایشان بوجود می‌آمده است، براستی داستان غم فزائی است که تا کسی نخواند نتواند باور داشت.
ادامه مطلب ...

چشم مشایی روشن از .....!!!!!

اول باید گفت بنده شناس خداست نه ما انسانها....

ولی بعد از شنیدن خبر اعزام برخی از هنرمندان سینما به حج عمره این سوال در ذهن تمامی مخاطبان شکل میگیرد که آیا کسی دیگر در بین هنرمندان سینمای ایران وجود نداشت که لیاقت اعزام به سرزمین وحی، آنهم با پول بیت المال را داشته باشد؟


چرا باید هنرمندانی که با بدترین آرایش و پوشش در فیلم های سینمایی و روی جلد مجلات میبینیم به عنوان جامعه هنری به حج عمره بروند ولی هنرمندان ارزشی آرزویش را به گور...



و اکنون که این توفیق نصیب این هنرمندان شده در سرزمین وحی اینچنین نسبت به حجاب و فقها  نظر بدهند و به قرآن و علما توهین کنند...!!!



ادامه مطلب ...

آمریکا 11 رئیس جمهورعوض کرد اما او همچنان ملکه است


ملکه انگلستان...

کسی که بسیاری او را مسئول تمامی اتفاقات جهان تحت عنوان تئوری توطئه می دانند.

بسیاری دیگر او را در هرم فراماسونری در جایگاه راس و بعد از لوسیفر می دانند.

عده ای معتقد هستند یکی از پادشاهان خیرخواه و انسان دوست تاریخ بشریت است.

عده ای می گویند با اینکه مسیحیست(!!!!!) به تمامی ادیان آسمانی احترام می گذارد و دلیلشان برای این ادعا این است که ملکه تا کنون لفظاً به هیچ دینی توهین نکرده است.

گاهاً رفتارهای نمایشی برای عوام فریبی داشته مانند حضور در مسجدالنبی عربستان به همراه پادشاه عربستان برای ادای احترام به اسلام ولی جالب است بدانید تا شنید که قرار است قرآن بخوانند سراسیمه دستکشهای سفیدش را به دستش کرد( دوستان می دانند که در فراماسون دستکش سفید به چه معناییست!!!)


ولی یک نکته ی جالب دیگر نیز در مورد این ملکه وجود دارد:


آمریکا 11 رئیس جمهورعوض کرد اما او همچنان ملکه است...!!!!!


در ادامه مطلب تصاویری از حضور وی با تمامی رئیس جمهوران آمریکا طی حیاتش وجود دارد...

ادامه مطلب ...

عرفان حلقه....؟؟؟؟؟عرفان کیهانی.....؟؟؟؟


 


با شنیدن یا خواندن خط زیر چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟؟؟


عرفان های نوظهور...!!!!


هر مخاطبی با خواندن یا شنیدن نوشته فوق، مکاتب و ادیان خاصی به ذهنش خطور می کند که وقتی با چشم حقیقت به آن نگاه کنیم (اگر بی انصافی کنیم و نگوییم همه آنها)، اکثریت این مکاتب و ادیان راه به گمراهی است.


چون اگر در مورد مکاتب و عرفان هایی که طی چند سال گذشته پا به عرصه وجود(!!!!) گذاشته اند مطالعه ای هرچند اندک  داشته باشید متوجه علت ایجاد و تبلیغ آن ها خواهید شد.
ادامه مطلب ...