نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من و تو ( manoto ) قسمت چهارم

توهین و هتک حرمت بی سابقه شبکه فارسی زبان manoto  به خداوند و قرآن و نبوت...!!!!


متاسفانه شبکه ضاله فارسی زبان من و تو با فعالیت های زیرکانه و پشتکار مدیران بهایی توانسته تماشاگران زیادی را جذب نماید.و پس از این مهم ؛ گام و هدف اصلی این شبکه کلید خورده است.

ترویج بی خدایی و فراماسونری...!!!!!!

در این نوشتار ( با مستندات تصویری ) خواهید دید چگونه این شبکه عقاید فراماسونری و ضاله و شرک آمیز را تبلیغ می نماید.

با تشکر از محقق و نویسنده عزیز وبلاگ آنتی من و تو ( www.antimanoto.blogfa.com )


شبکه من و تو در مستندی به بررسی ارتباطات بشر با خدا، ملائکه، ارواح، اجنّه و بطور کلی تمام موجودات فرازمینی پرداخت. این مستند که حتی وجود خدا را ثابت فرض نکرده و از آن با نام خدایان تعبیر کرد مدعی شد "واقعا سخت می شود تصور کرد که خدایان همیشه بهترین آرزوها را برای انسان ها در نظر داشته باشند"


همچنین شبکه من و تو در این مستند ارتباط کلیه پیامبران الهی با خداوند متعال را توهم نامید و گفت: "این احتمال که برخی پیام هایی که توسط موجودات فرازمینی ارسال و توسط واسطه ها (پیامبران) اشتباه تفسیر شود خیلی بالاست." همچنین در جای دیگر منکر وحی به حضرت موسی(ع) شده و می گوید "داستان ارتباط موسی را می توان نه به عنوان دیدار الهی بلکه همچون مواجهه با یک بیگانه فرازمینی تفسیر کرد."

لینک فیلم

  این مستند پا را فراتر برده و در توهینی آشکار به ابراهیم نبی(ع)، داستان قربانی کردن فرزند او را نه وحی خداوند بلکه القائات دیگر موجودات فرازمینی دانسته و مدعی شد: "در طول تاریخ کسانی که می خواستند مرتکب قتل شوند همیشه این ادعا را می کردند که خدایان از آنها می خواستند چنین کنند"

لینک دانلود فیلم

  شبکه من و تو توهین خود را به اوج رسانده و در جایی از مستند خود منکر بعضی از کتب الهی از جمله قرآن شده و می گوید: " اکثریت عظیمی از انسان ها، انجیل، تورات و قرآن را کلام خدا می دانند اما این احتمال وجود دارد که این کتاب ها از طرف خدا نبوده و چیزی جز کتاب راهنما نباشند."

لینک دانلود فیلم

  در حالی که مسلمانان سراسر جهان و حتی دیگر ادیان بر علیه تولید کنندگان و سازندگان فیلم موهن به پیامبر تظاهرات کرده اند و تنها سران آمریکایی، صهیونیستی و چند کشور غربی از این فیلم حمایت کرده اند چرا شبکه من و تو با سران غربی هم نوا شده و خود نیز به انبیاء الهی توهین می کند.

*********************************

*********************************


لینک به صفحه نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت اول



لینک به صفحه نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت دوم



لینک به صفحه نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت سوم




نظرات 5 + ارسال نظر
علی ابوی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://abavi.blogfa.com

سلام و خسته نباشد - دست مریضاد و خدا قوت
مطالبتون بسیار مفید و خواندنی است !

http://basirbash.blogsky.com سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://basirbash.blogsky.com

سلام بصیر باش به روز شد
بعد از ماهها ...
دو مطلب مهم و جدید برای شما دوست عزیز
http://basirbash.blogsky.com
منتظر نظراتتون هستم...

نیماامینی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://paydaran.mihanblog.com

من شما رو لینک کردم اگه ممکنه شما هم منو لینک کنید.
آدرس:paydaran.mihanblog.com
عنوان:پایداران،جنبش سایبری جوانان مسلمان

همیشه موفق و پیروز باشید
به امید ظهور مولایمان...

مهدی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://mohaymen.blogsky.com

سلام
با مطالب جدید به روزم.
خوشحال میشم تشریف بیارید و نظرتون رو بفرمایید.

الهه شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.jaduyenegah.blogfa.com

سلام:

خوب هستین؟
من دانشجو هستم. استاد انقلاب تحقیقی در مورد شبکه من و تو به من واگذار کرده.. می شه کمکم کنین؟
ممنون می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد