نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

افشای دشمنی تألیف کنندگان تورات و انجیل موجود با انبیا

در سفر تکوین (پیدایش) باب 19 از آیه 31 تا 38 ثابت می کند خاندان موآب و بنی عمون از زنای پدر با دخترش بوجود آمده اند!! و در انجیل موجود یعنی انجیل متی باب اول آیه 5 هم ثابت می کند راعوت از خاندان موآب است و راعوت مادر عوبید است و عوبید پدربزرگ حضرت داوود است و چون حضرت سلیمان پسر ‌حضرت داوود است او هم از اولاد زنا تلقی می شود و چون پسر ایشان رحبعام هم جد اعلای مادری حضرت عیسی (ع) است او هم از صلب زنا تلقی می شود یعنی این ها از شجره ملعونه هستند ( العیاذبالله )

1-     در سفر تکوین (پیدایش) باب 19 از آیه 31 تا 38 ثابت می کند خاندان موآب و بنی عمون از زنای پدر با دخترش بوجود آمده اند!! و در انجیل موجود یعنی انجیل متی باب اول آیه 5 هم ثابت می کند راعوت از خاندان موآب است و راعوت مادر عوبید است و عوبید پدربزرگ حضرت داوود است و چون حضرت سلیمان پسر ‌حضرت داوود است او هم از اولاد زنا تلقی می شود و چون پسر ایشان رحبعام هم جد اعلای مادری حضرت عیسی (ع) است او هم از صلب زنا تلقی می شود یعنی این ها از شجره ملعونه هستند ( العیاذبالله ) و اینکه راعوت از اولاد موآب است در کتاب خود راعوت ( که بعدا تبدیل شده به «روت» ) آیه 4 آمده است و این خود انجیل متی باب اول آیه 7 است  که دلالت دارد حضرت عیسی (ع) از اولاد رحبعام است و در سفر ملوک اول باب 14 آیه 21 دلالت دارد مادر رحبعام از خاندان ولد الزنای عمونی است!! و طبق دلالت صریح آیه 3 از باب 23 از سفر تثنیه تورات، خاندان بنی عمون داخل در بهشت نمی شوند. با این حساب علنی حضرت عیسی (ع) که خود نمی تواند داخل بهشت بشود چگونه پیامبر شده و بشر را دعوت به بهشت می کند؟!

 

2-     در کتاب دوم سموئیل باب 11 آیه های 2 تا 27، پیامبری را به خیانت به ناموس مردم متهم کرده.

 

3-     در انجیل متی باب اول آیه 6، پیامبری را ولد زنا معرفی کرده.

 

4-     در کتاب اول پادشاهان باب 11 آیه های 1 تا 11، پیامبری را کافر و مرتد و هوس باز و دارای حرم سرایی با هفتصد زن و سیصد صیغه و شرور معرفی کرده است.

 

5-     در تورات سفر پیدایش باب 19 آیه های 20 تا 32، یکی از انبیای عظام را به شرب خمر و منکشف العوره بودن متهم کرده است.

 

6-     در کتاب حضرت اشعیا (ع) باب 2 آیه های 1 تا 5 پیامبری را متهم کرده به اینکه مدت سه سال و نیم به امر خداوند در میان مردها و زن ها با عورت منکشفه غلیظه راه می رفت مانند دراویش و مجانین.

 

7-     در کتاب حضرت حزقیال نبی باب 4 آیه 9 آمده که پیامبری سیصد و نود روز باید نان را به مدفوع و قازورات انسانی و اگرنه به مدفوعات حیوانی مخلوط کرده بخورد و از آیه 12 تا 15، رکیک ترین و زشت ترین و مشمئز کننده ترین مسائل را به خدا و آن پیامبر نسبت می دهد.

 

8-     در کتاب هوشع نبی باب اول در آیه های 2 تا 4 آمده است که پیامبری باید به زن زانیه ای عاشق شود و او را تزویج نماید و اولادی از برای او از زن زانیه متولد بشود.

 

9-     در انجیل یوحنّا باب 2 در آیه های 1 تا 13 آمده است که معجزه اول پیامبری تبدیل آب به شراب در عروسی قانای جلیل بوده است.

 

10-  در انجیل متّی باب 11 آیه های 18 و 19، پیامبری را شارب الخمر و باده پرست معرفی می کند درحالیکه در کتاب حضرت سلیمان باب 20 آیه 1 می نویسد:« شراب استهزاء می کند و مسکرات عربده می آورد و هرکه به آن فریفته شود حکیم نیست.»

 

11-  در انجیل لوقا باب 8 آیه 2، پیامبری را متهم می کنده به اینکه با زنان زانیه رفیق بوده است.

 

12-  در انجیل یوحنّا باب 19 آیه 26 و باب 20 آیه 2 و باب 21 آیه 7و 20 و 24، برای یکی از انبیای عظام اعمالی نسبت می دهد اگرچه در کتب مقدس مسیحیان با نهایت بی پروایی نوشته شده و در کتب تاریخی مسلمین نیز منعکس شده ولی این حقیر صرف نقل آن را نیز صلاح نمی دانم.

 

 

13-  در رساله غلطیان باب 3 آیه 13 می گوید که مسیح ما را از لعنت شریعت فدا کرد چون در راه ما لعنت شد چنانچه مکتوب است ( یعنی در تورات ) ملعون است هرکه بر دار آویخته شود. و نظیر این اتهمامات  و خرافات در کتاب تورات و انجیل و سایر کتب ملحقه فراوان است که قطعا دشمنان انبیای عظام در لباس وفاداران انبیاء آن ها را به درون این کتب آسمانی تزریق کردند که امروز به عنوان کتاب آسمانی آمریکا و انگلیس و اسرائیل معرفی می شود. آبروی انبیاء را بردند، آبروی کتب انبیاء را بردند، آبروی مقدسات را بردند، آبروی مومنان را بردند، آبروی صالحان را بردند و سرانجام آبروی دین خدا را بردند تا چند صباحی بر شکم پروری خود بپردازند علیهم ما یستحقون.

 

14-  تورات موجود نیز شرورترین قوم را معرفی می کند:

 

در تورات در سفر داوران باب 13 آیه 1 آمده است: « و بنی اسرائیل بار دیگر در نظر خداوند شرارت کردند و خداوند ایشان را به دست فلسطینیان چهل سال تسلیم کرد.» و در باب 10 آیه 6 می گوید: « و بنی اسرائیل باز در نظر خداوند شرارت ورزیدند و بعلم و عشتاروت و خدایان آرام و خدایان صیدون و خدایان موآب و خدایان بنی عمون و خدایان فلسطینیان را عبادت نمودند و یهوه را ترک کرده و او را عبادت نکردند و غضب خداوند بر اسرائیل!! افروخته شده ایشان را به دست فلسطینیان و به دست بنی عمون فروخت.» و در باب 4 آیه 1 می گوید: « و بنی اسرائیل بعد از وفات الیهود بار دیگر در نظر خداوند شرارت ورزیدند و خداوند ایشان را به دست یا بین پادشاه کنعان که در حاصور سلطنت می کرد فروخت.» و در باب دوم از سفر داوران آیه 11 می گوید: « و بنی اسرائیل در نظر خداوند شرارت ورزیدند و بعل ها را عبادت نمودند و یهوه خدای پدران خود را که ایشان را از زمین مصر بیرون آورده بود ترک کردندو خدایان غیر را از خدایان طوایفی که در اطراف ایشان بودند پیروی نموده آن ها را سجده کردند و خشم خداوند را برانگیختند و یهوه را ترک کرده بعل و عشتاروت را عبادت نمودند، پس خشم خداوند بر اسرائیل افروخته شده، ایشان را به دست تاراج کنندگان سپرد.» و در باب سوم آیه 7 می گوید: « و بنی اسرائیل آنچه در نظر خداوند ناپسند بود کردند و یهوه خدای خود را فراموش نموده، بعل ها و بت ها را عبادت کردند و غضب خداوند بر اسرائیل افروخته شده، ایشان را به دست کوشان رشعتایم پادشاه ارام نهرین فروخت.» و در همان باب سوم از سفر داوران آیه 12 می گوید:« و بنی اسرائیل بار دیگر در نظر خداوند بدی کردند و خداوند عجلون پادشاه موآب را بر اسرائیل مستولی ساخت زیرا که در نظر خداوند شرارت ورزیده بودند.» و در باب ششم آیه 1 می گوید: « و بنی اسرائیل در نظر خداوند شرارت ورزیدند پس خداوند ایشان را به دست مدیان هفت سال تسلیم کرد.»

 

این هم شرارت یهود بنی اسرائیل در تورات! و این هم مجازات خداوندی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد