نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

ساختمان شماره ۷ در ۱۱سپتامبر چگونه فروریخت؟

پس از حادثه ۱۱ سپتامبر، دولت آمریکا مدعی شد علت سقوط ساختمان شماره ۷ تجارت جهانی آتش‌سوزی بوده، این در حالی است که کارشناسان اثبات کردند این انفجار مهندسی‌شده بوده و امکان ریزش ساختمانی با چارچوب فولادی وجود ندارد.


ادامه مطلب ...

مشخصات، داستان و پشت پرده فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص)

زمان این فیلم موهن ـ با نام "معصومیت مسلمانان" ـ دو ساعت است اما بخش هایی چند دقیقه ای از آن بر روی شبکه ویدئویی "یوتیوب" (وابسته به آمریکا) منتشر گردیده و با وجود اعتراضات تا این لحظه حذف نشده است. این در حالی است که این شبکه مدعی است ویدئوهایی که موجب خشونت شود یا توهینبه احساسات عمومی باشد را منتشر نمی‏کند.


ادامه مطلب ...

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیسم ها !!!!!!!!!!!!!


نشان لژیون دونور یا “نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

سفیر فرانسه که این جایزه را به لیلا حاتمی داده است ، در مورد علت دادن این نشان به برخی هنرمندان گفته است که این نشان به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی و یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب، در فرانسه و در جهان به هنرمندان اعطا می شود !


ادامه مطلب ...

نیم نگاهی به دعای فرجی که می خوانیم.....


دعای فرج اصلی “الهی عظم البلاء” است.ما در “اللهم کن لولیک الفرج” از خداوند میخواهیم که امام زمان(ع) را تحت حمایت کامل خود بگیرد و او را تا رسیدن به هدف نهاییاش از هر جهت یاری کند.

به عنوان مقدمه باید یاد آور شویم که جهان هستی، بر پایه اسباب و مسببات پایه ریزی شده است؛ به گونهای که برای تحقق هر امری باید زمینهها و شرایط آن فراهم شده باشد. دعا کردن نیز در این نظام، جایگاه خاص خود قرار دارد و در کنار سایر شرایط و یکی از آنها شمرده میشود. از این رو، وظیفه هر انسان دعا کردن است؛ همان گونه که باید تلاش و کوشش نیز داشته باشد.

ادامه مطلب ...