نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

رسانه‌ و فیس‌بوک ابزار لابی یهود برای شستشوی مغزی مردم

سردمداران جنایات رسانه‌ای تا کنون صدها پیام دیگر به مردم فرستاده‌اند تا بتوانند مافیای یهودی را ترویج کنند. ازدواج‌های بین نژادی، چند فرهنگی، زندگی همجنس‌بازان، حرص و آز، فساد و بی‌بندوباری برای آن به میان آمده است که حواس مخاطبین را به سوی خود بکشاند، آنها را خاموش کند، روح انسان را از مسیر اصلی‌اش منحرف کند و فردیت‌گرایی را از بین ببرد.

ادامه مطلب ...

آیاجامعه عصر ظهور با جامعه امروز تفاوت دارد؟

یکی از اتفاقات در این زمان کشته شدن ابلیس است اگر در دوران غیبت ابلیس نیست آیا این عدالت است که ابلیسی وجود نداشته باشد، امام معصوم نیز در دسترس مردم باشند، عقلها هم رشد کرده باشد و مردم آن دوران به راحتی بهشتی شوند و ما با این زمینه های گناه و... تلاش کنیم تا جهنمی نباشیم؟


ادامه مطلب ...

فقط یک بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد

گزارش مفصل خبرنگار بی بی سی فارسی از ناو هواپیمابر یواس اس آراهام لینکلن با هدف نشان دادن قدرت آمریکا آنقدر منزجر کننده بود که تاثیرات رپرتاژ بی بی سی برای نیروی دریایی آمریکا را معکوس کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وطن امروز در مطلبی با عنوان " فقط یک بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد" نوشت: حضور کسری ناجی خبرنگار بهایی بی بی سی فارسی در ناو هواپیمابر یواس اس آبراهام لینکلن هنگام خروج از تنگه هرمز و پخش گزارش آن از بی بی سی فارسی بازتاب بسیار منفی ای در میان بینندگان این شببکه تلویزیونی داشته است.

آنها معتقدند این اقدام ضد ایرانی آن هم به این شکل علنی و رسوا، تنها از یک بهایی بر می آید.
این اقدام بی بی سی فارسی پس از این صورت گرفت که یکی از برنامه های" نوبت شما" با موضوع تهدید ایران به بستن تنگه هرمز به محلی برای تایید سیاست های دفاعی جمهوری اسلامی تبدیل شد و پس از آن بود که بی بی سی با برنامه های متعدد سعی کرد روی افکار مخاطبانش در این زمینه کار کند و گزارشات متعددی دراین باره پخش کرد.
اما گزارش مفصل کسری ناجی از ناو هواپیمابر یواس اس آراهام لینکلن هنگام خروج از تنگه هرمز با هدف نشان دادن قدرت آمریکا در حالیکه خبرنگار روی عرشه ناو آمریکایی رو به ایران ایستاده، آنقدر منزجر کننده بود که تاثیرات رپرتاژ بی بی سی برای نیروی دریایی آمریکا را معکوس کرد.
شاید اگر یک خبرنگار آمریکایی این گزارش را تهیه کرده بود اینقدر منزجر کننده نمی بود اما اینکه چگونه یک ایرانی بتواند در ازای پول چنین کاری را انجام دهد باید گفت: تعجب نکنید یک بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد.

نگاهی به اقدامات جریان های دینی در مقابله با جریان های فمینیستی

سردمداران نهضت فمینیسم، خانواده را به عنوان جایگاه اصلی پابرجایی ستم بر زنان معرفی کرده و معتقدند که مهم‏ترین عامل فرودستی زنان، نظام خانواده و کار خانگی است. این تلقی از خانواده، رفته رفته منجر به تضعیف این نهاد مهم اجتماعی و سست شدن روابط خانوادگی در جوامع غربی گردید، تا آنجا که ... ادامه مطلب ...

کشف انجیل 1500 ساله حاوی خبر ظهور پیامبر اسلام(ص)

نسخه‌ای یک‌هزار و 500 ساله از انجیل پس از 12 سال اختفا در یک کلیسای ترکیه پیدا شده که در آن خبر ظهور پیامبر عظیم‌الشان اسلام(صلی الله علیه و آله) بعد از عیسی مسیح(علیه السلام) آمده است.


به گزارش «شیعه نیوز» ، یک نسخه نادر و قدیمی یک‌هزار و 500 ساله از انجیل به زبان آرامی در ترکیه پیدا شده است که در آن خبر ظهور پیامبر عظیم‌الشان اسلام بعد از آن حضرت آمده است.

تصویر این انجیل در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...