نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

توهین و فحاشی شبکه فارسی زبان من و تو به استاد رائفی پور

شبکه ماهواره ای فارسی زبان من و تو که تحت حمایت و مدیریت سازمان جاسوسی انگلستان و جامعه ضاله بهائیت می باشد در ادامه فعالیت های ضد اسلامی خود، اقدام به فحاشی و توهین به استاد رائفی پور(محقق و پژوهشگر در زمینه صهیونیسم و فراماسونری) نمود.

ادامه مطلب ...

مقایسه وهابیت و بهایئت


متن موجود در ادامه مطلب سخنان جناب آقای شفیعی سروستانی در برنامه رادیویی تاجمعه ظهور می باشد که به مقایسه فرقه ضاله وهابیت و بهایئت پرداخته اند.

قبل از مطالعه این مطلب از جناب استاد شفیعی سروستانی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ادامه مطلب ...

کدام اسطوره....؟؟؟؟؟


قبل از مطالعه این مطلب باید بیان کنم که هدف از بیان اسامی حقیقی و حقوقی در این مطلب، ارائه اندیشه و طرح سوال از خواننده مطلب است و به هیچ وجه قصد تخریب شخص یا گروهی وجود ندارد...

در هر جامعه ای قهرمانانی وجود دارند که نماد آن ملت هستند و باید هویت آن ملت را در آن قهرمانان جستجو کرد.
 

ادامه مطلب ...

لیدر جریان انحرافی:اول رجب روز قیام صغری است

این اظهارات لیدر جریان انحرافی در حالی صورت می پذیرد که این جریان منحرف معتقد است که غیبت امام زمان به دو بخش صغری و کبری تقسیم شده و به موجب آن ظهور نیز شامل ظهور صغری و کبری می باشد و هم اکنون و در ماه رجب ظهور صغری امام زمان شروع خواهد شد.


ادامه مطلب ...

بیانیه جناب آقای رائفی پور


بیانیه مهم جناب استاد رائفی پور
ادامه مطلب ...

چرا غرب از مظاهر تدین می‏ترسد؟

استعمارگران در نخستین اقدام مرزهای فرهنگی بومی یک جامعه را بر می‌دارند و چون کیفیت لباس و پوشش بارزترین و اولین مرز فرهنگ بومی یک ملت است استعمار گران تلاش می‌کنند آن را به نفع فرهنگ استعماری خود تغییر دهند. دقیقاً به همین علت است که در غرب و به ویژه اروپا با مظاهر تدین هم‌چون (حجاب) برخورد جدی می‌گردد!

ادامه مطلب ...