نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نقد معماری ساختمان قانونگذاری مانتیوبا

با تشکر از همسنگرانمان در ماسون یاب به ویژه سرکارخانم پرنیان پویان


نمایندگان مردم ایالت مانتیوبا (کانادا) قوانین را در مکانی با شکوه به تصویب می‌رسانند، اما تنها عده کمی از این حقیقت آگاهند که تمام قسمت‌های ا ین ساختمان بر اساس اصول رمزآلود و ماسونی ساخته شده است . جزئیات فراوان در این معبد سلیمان بازسازی شده اهمیت انجمن‌های مخفی و فلسفه‌های سحرآمیز (فلسفه‌های هرمسی) را در حکومتهای امروز آشکار می‌سازد .


ادامه مطلب ...

ولادت حضرت ولی عصر(عج) مبارک


مهدی جان...


بی تابم و دل برای دیدار تو تنگ است


اَللهُمَ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج


تطبیق علائم ظهور بر اشخاص اقدامی غلط و انحرافی است

یکی از موارد مهم و ضروری در مقوله مهدویت، افزایش کارهای عالمانه، دقیق و متقن به دست اهل فن و متخصصان واقعی این موضوع و پرهیز از کارهای عامیانه، جاهلانه، غیرمعتبر و براساس تخیلات و توهمات است.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به مدعیان دروغینی که در طول تاریخ برخی علائم ظهور را بر خود یا دیگران تطبیق می‌دادند، افزودند: همه این موارد غلط و انحرافی است.

ادامه مطلب ...

فراخوان آیةالله‌ العظمی وحید برای نیمه شعبان


شما تصور می کنید که او از نظرها پنهان است ولی خبر ندارید که چشم ها از دیدن او محروم است اما اشعه انوار او برهمه این دلها می تابد. خودش فرمود: ما شما را فراموش نمی کنیم، ما مراعات شما را از دست نمی دهیم. همه شما تحت نظر او اید، سعی کنید از این نظر بیگانه نشوید. نماز را اول وقت بخوانید، رابطه را با خدا حفظ کنید، قرآن را هر روز بخوانید، به او هدیه کنید. با این دو عمل، هم به مبدأ عالم مرتبطید، هم به حجت او، سعادت دنیا و آخرت نصیب همه شماست.


ادامه مطلب ...

آنتوان لاوی - شیطان مجسم

آنتوان لاوی ، کسی است که نامش با شیطان پرستی امروزی گره خورده ؛ چرا که او کلیسای شیطان را در آمریکا راه اندازی کرده است و بر اساس روایت های مختلف ، انسان عجیب و متوهمی بوده است


ادامه مطلب ...

نسبت جریان انحرافی با اصلاح طلبان

در حالی که اصلاح‏طلبان مسرور از اتفاقات اخیر کشور، می‏گویند ما خطر جریان انحرافی را که اکنون دغدغه‏ی اصول‏گرایان شده‏، در انتخابات دهم و شاید زودتر از آن دریافته بودیم، برخی از تحلیل‏گران روی اشتراکاتی بین این دوجریان دست می‏گذارند که خبر از سرّ درون دیگری می‏دهد


ادامه مطلب ...