نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

آخرین دولت



«ای‌ مردم‌! خداوند، نبوّت‌ را در میان‌ ما قرار داد و ما را بر خلق‌ خویش‌ برگزید و مقدّم‌ داشت‌ و کتاب‌ و وحی‌ خود را بر ما فرو فرستاد. به‌ خدا قسم‌ که‌ هر کس‌ چیزی‌ از حقّ‌ ما کم‌ گذارد، خداوند در دنیا و آخرت‌ از حقّ‌ او بکاهد و هیچ‌ دولتی‌ ضدّ ما نباشد؛ مگر اینکه‌ عاقبت‌ از آنِ ما باشد».

ادامه مطلب ...

شباهت‌های حضرت عیسی‌(ع) و امام مهدی‌(عج)-بخش 1


حضرت عیسی(ع) نواده دختری «یسّی» است. مهدی(ع) نیز از جانب مادرش، نرجس خاتون، نواده دختری «یسّی» است، زیرا او دختر یشوعا، پسر قیصر، شاه روم و از نسل داود پیامبر(ع) بوده و مادرش از اولاد یکی از حواری‌های عیسی(ع) به نام شمعون صفا، وصی حضرت عیسای مسیح است، که وی نیز نواده عیسی است.

ادامه مطلب ...

سرزمین موعود، باوری که ملتی را آواره کرد



بنابر آنچه ذکر شد، سرزمین موعود مکانی است که صهیونیست‌ها و غیرصهیونیست‌ها به آن باور مشترک دارند، چنانچه غیرصهیونیست‌ها (ارتدوکس‌ها) که به مذهب، تعهّد بیشتری دارند، رسیدن به چنین آرزویی را به قضا و قدر الهی محوّل نموده‌اند و هر گونه تلاش برای دست‌یابی به سرزمین موعود را با دم مسیحایی منجی عالم ممکن و تلاش قهرآمیز را برای کسب سرزمین موعود نامشروع می‌دانند؛ زیرا آنان معتقدند باید کفّارة گناهان خود را که همانا ظلم و ستم در حقّ پیامبران الهی بود

ادامه مطلب ...

بنیادگرایی; آغاز غربی و تکثر شرقی


در امریکا بنیادگرایان مسیحی، دکترهای سقط جنین را به گلوله می بندند; قطارها را از خط خارج می کنند . . . ساختمان دولت مرکزی را در اوکلاهما منفجر می کنند که به مرگ 167 نفر و از جمله 19 کودک می انجامد . . . در بمب گذاری اوکلاهماسیتی، بی درنگ اصطلاح «بنیادگرایی مسلمان » را به کار بردند; اما وقتی فهمیدند که کار کیست، در به کار بردن «بنیادگرایی مسیحی » اکراه نشان دادند .


ادامه مطلب ...

آمریکایی ها به کدام خدا اعتماد دارند؟


در داخل گنبدِ ساختمان کنگره آمریکا که "کاپیتول " نام دارد، نقاشی قابل توجهی وجود دارد که حلقه گمشده این جمله است، این نقاشی 4664 فوت مربعی که 180 فوت از زمین ارتفاع دارد، توسط "کنستانتینو برومیدی " در سال 1865 تکمیل شد.


ادامه مطلب ...