نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

پیشگویی حضرت محمد(ص) از به وجود آمدن وهابیون

در کتب معتبر اهل سنّت روایاتى از پیامبر گرامى صلى ‏الله‏ علیه‏ و‏آله آمده که اشاره به ظهور فرقه وهّابیّت شده است!

ادامه مطلب ...

ردپای فراماسونری در دولت ترکیه

«عبدالله گل»، رییس جمهور فعلی ترکیه، یکی از مهره های «فراماسونری جهانی» است. وی عضو افتخاری گروه ماسونی «Order of the Bath» می‌باشد و مقام شوالیه این گروه را از «ملکه الیزابت دوم» انگلستان دریافت کرده است.


ادامه مطلب ...

نقش علوم انسانی درتحقق انسان کامل وایجاد جامعه سالم

بشر امروزی و علوم انسانی روز دنیا، به دلیل نگاه ماتریالیستی و تک ساحتی اش در حوزه معرفتی به انسان و نگاه لیبرالی اش به انسان در حوزه عمل و افعال انسانی و نیز غفلت از نسبت انسان با خالق و به تبع آن غفلت از غایت و هدف از آفرینش او، نتوانسته است حقیقت انسان را بشناسد . البته دانشمندان علوم انسانی توانسته اند زوایایی از وجود پیچیده انسان را (آن هم زوایایی مرتبط با ساحت دنیوی انسان مثلاَ در روانشناسی) تا حدودی کشف کنند، اما هرگز...
ادامه مطلب ...

افشای دشمنی تألیف کنندگان تورات و انجیل موجود با انبیا

در سفر تکوین (پیدایش) باب 19 از آیه 31 تا 38 ثابت می کند خاندان موآب و بنی عمون از زنای پدر با دخترش بوجود آمده اند!! و در انجیل موجود یعنی انجیل متی باب اول آیه 5 هم ثابت می کند راعوت از خاندان موآب است و راعوت مادر عوبید است و عوبید پدربزرگ حضرت داوود است و چون حضرت سلیمان پسر ‌حضرت داوود است او هم از اولاد زنا تلقی می شود و چون پسر ایشان رحبعام هم جد اعلای مادری حضرت عیسی (ع) است او هم از صلب زنا تلقی می شود یعنی این ها از شجره ملعونه هستند ( العیاذبالله )

ادامه مطلب ...