نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

فقط یک بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد

گزارش مفصل خبرنگار بی بی سی فارسی از ناو هواپیمابر یواس اس آراهام لینکلن با هدف نشان دادن قدرت آمریکا آنقدر منزجر کننده بود که تاثیرات رپرتاژ بی بی سی برای نیروی دریایی آمریکا را معکوس کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وطن امروز در مطلبی با عنوان " فقط یک بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد" نوشت: حضور کسری ناجی خبرنگار بهایی بی بی سی فارسی در ناو هواپیمابر یواس اس آبراهام لینکلن هنگام خروج از تنگه هرمز و پخش گزارش آن از بی بی سی فارسی بازتاب بسیار منفی ای در میان بینندگان این شببکه تلویزیونی داشته است.

آنها معتقدند این اقدام ضد ایرانی آن هم به این شکل علنی و رسوا، تنها از یک بهایی بر می آید.
این اقدام بی بی سی فارسی پس از این صورت گرفت که یکی از برنامه های" نوبت شما" با موضوع تهدید ایران به بستن تنگه هرمز به محلی برای تایید سیاست های دفاعی جمهوری اسلامی تبدیل شد و پس از آن بود که بی بی سی با برنامه های متعدد سعی کرد روی افکار مخاطبانش در این زمینه کار کند و گزارشات متعددی دراین باره پخش کرد.
اما گزارش مفصل کسری ناجی از ناو هواپیمابر یواس اس آراهام لینکلن هنگام خروج از تنگه هرمز با هدف نشان دادن قدرت آمریکا در حالیکه خبرنگار روی عرشه ناو آمریکایی رو به ایران ایستاده، آنقدر منزجر کننده بود که تاثیرات رپرتاژ بی بی سی برای نیروی دریایی آمریکا را معکوس کرد.
شاید اگر یک خبرنگار آمریکایی این گزارش را تهیه کرده بود اینقدر منزجر کننده نمی بود اما اینکه چگونه یک ایرانی بتواند در ازای پول چنین کاری را انجام دهد باید گفت: تعجب نکنید یک بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد