نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

11 سپتامبر واقعیت است یا 22 سپتامبر؟

آمریکائیان، 11 سپتامبر را به یاد کشته شدگان حادثه تروریستی سال 2001 ـ با آن همه ابهام و تردید در چگونگی اصل ماجرا ـ در این روز گرامی داشته و فضای رسانه ای دنیا را در این چند روز تحت تاثیر این حادثه قرار می دهند، این در حالی است که 22 سپتامبر را به عنوان سالروز شروع جنگ تحمیلی که به کشته شدن نزدیک به نیم میلیون نفر از ایرانیان، آن هم به دستور آمریکا منجر شد، کسی در رسانه های جهانی نه گرامی می دارد و نه حتی می بیند! 



به گزارش «تابناک»، در 22 سپتامبر 1980، صدام حاکم عراق، به ایران حمله و شهرهای مرزی ایران را بمباران کرد و این در حالی است که وی یک سال پیش از آن در امان پایتخت اردن نقشه حمله به ایران را با ماموران «سی آی ای» در میان گذاشته بود، مساله ای که «کی آربوریش»، نویسنده کتاب «بیوگرافی صدام حسین»، به طور مستند در کتاب خود نوشته است. 

«کنتث تیمرمان» روزنامه نگار نیز در این باره می گوید: ابتدا صدام چراغ سبز حمله به ایران را از «زبیگنیو برژینسکی» مشاور امنیت ملی دولت کارتر دریافت کرد.

علاوه بر این «شاپور بختیار» آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی، به علاوه برخی از مقامات آن زمان نیز جلساتی را با مقامات عراقی برگزار کرده و در آن اطلاعات مورد نیاز عراقی ها را برای حمله به ایران در اختیار آنان گذاشتند. 

یکی از دستیاران پهلوی بعدها این ملاقات را تایید کرد و بر اساس اسناد منتشر شده وزارت خارجه انگلیس هم، اکنون فاش شده است که بختیار پیش از حمله صدام بارها به عراق سفر و دیدارهایی را با مقامات این کشور انجام داده است. 

بر اساس اسنادی نیز که اخیرا در سازمان ملل منتشر شده است حدود 150 شرکت از کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در آن زمان اعلام آمادگی کردند که مواد لازم برای ساخت سلاح های غیرمتعارف را در اختیار صدام قرار دهند و در نهایت با تاییدات کشورهای غربی نه تنها صدام به جنگ شهرها و بمباران آنها پرداخت و در نهایت با حمله شیمیایی بسیاری از زنان، کودکان، پیران و جوانان بی دفاع این کشور را به خاک و خون کشید، بلکه 8 سال متوالی حرکت رو به جلو انقلاب شکوهمند اسلامی را با مشکل مواجه کرد.

 راستی، بنابر آنچه گفته شد، اگر برای یادبود 11 سپتامبر، هر سال با یک پروپاگاندای سنگین رسانه ای، 3000 شمع روشن می کنند، برای جنگی که در 22 سپتامبر علیه کشورمان آغاز شد  چه تعداد شمع باید روشن کرد؟ 300000 شمع یا بیشتر؟

اگر برای یادبود 11 سپتامبر مکان برج های دو قلوی تجارت جهانی را گلباران می کنند، برای یادبود شهدای جنگی که در 22 سپتامبر با اشاره و طرح و برنامه شرق و غرب شروع شد چه جاهایی را باید گلباران کرد؟ خرمشهر را، طلائیه و مجنون را، شلمچه را، فکه را، مهران را، آبادان را، حاج عمران را، پاوه را، دهلاویه را... کجای ایران را؟



نظرات 1 + ارسال نظر
یه بنده ی خدا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

زیبا بود اقا محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد