نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت سوم

در نگاه اول وقتی مخاطبین به تماشای مستندهای این شبکه مشغول می شوند، یکسری برنامه های آموزنده و پربار را میبینند که هیچگونه مغایرتی با اخلاق و جایگاه خانواده ندارد.ولی تمامی این مستندها مقاصد و تفکرات خود را آرام آرام و با آرامش تمام به خورد مخاطبین خود داده و تماشاگران را همراه و هم عقیده خود می کند.

مقاصد و تفکراتی که درون مایه آن عدم وجود خداست...!!!

به عنوان مثال زمانی که مخاطب در حال تماشای مستند تولید انسان در رحم مادر و تولد نوزاد است، در تمام طول برنامه دیالوگها و سخنان گوینده برنامه طوری تنظیم شده که مخاطب، آن برنامه را کاملاً علمی و واقعی بداند.زمانی که مخاطب چنین برداشتی داشته باشد زمان شلیک اهداف ضد اسلامی است.


"..... دانشمندان معتقد بودند زمانی که نوزاد در رحم مادر است توانایی چنگ زدن و در مشت نگه داشتن چیزی را نباید داشته باشد ولی دیده شده نوزاد در رحم مادر دست خود را مشت میکند. نوزاد میمون و گوریل نیز بلافاصله پس از تولد، موها و پشم های تن مادرش را چنگ میزند.چون ما انسانها گونه ای از میمونها بوده ایم که به مرور زمان تغییر پیدا کرده و تکامل یافته ایم،  می توان گفت نوزاد انسان نیز بند ناف را چنگ زده و در دستش مشت می کند......"


متن فوق تکه ای از گفته های گوینده برنامه مستند تولید و تولد نوزاد انسان بود.شاید در نگاه اول مخاطب پی به اهداف گوینده نبرد، ولی اینطور به مخاطب القا می شود که انسان در ابتدا به هیچ وجه به شکل انسان آفریده نشده است...!!!!

در ادامه این مستند گوینده می گوید:


"..... هنوز دانشمندان نمی دانند که انسان چگونه آفریده شده یا بهتر بگوییم چگونه از میمون به انسان تغییر ماهیت داده است..... در بین دانشمندان اختلاف نظری وجود دارد مبنی بر اینکه چگونه و با چه تغییرات شیمیایی و محیطی شعور و درک میمونها تا این اندازه تغییر کند تا روزی موجودی تغییر یافته به نام انسان بتواند معادلات ریاضی را حل نماید.... "


و زمانی که برنامه به پایان می رسد مشاهده می کنیم مستند(!!!)پخش شده توسط خود تیم شبکه من و تو ساخته شده است.


همچنین  از شبکه من و تو یک، همزمان با ایام محرم سال 89 مجموعه سفرنامه های شخصی انگلیسی زبان پخش میشد.مردی میانسال که با چهره ای کاملاً غربی به عنوان توریست و محقق در ممالک اسلامی در جست جوی واقعیات معماری اسلامی بود.


در یکی از قسمتهای این برنامه که در شهر اصفهان(!!!!!) ضبط و تهیه شده بود، محقق نقاشی های ساختمانها و عمارات باستانی اصفهان را تصویربرداری کرده بود و بر روی آنها صحبت میکرد.ازمیان آن همه معماری اصیل اسلامی و ایرانی موجود در اصفهان، نقاشی هایی با موضوعات میگساری و رقص و آغوش گرفتن را انتخاب کرده بود و چنین توضیح میداد:


"..... در گذشته ایرانیان بسیار روشنفکر و اجتماعی بودند و در تمامی مهمانی هایشون شراب جزیی از سفره هایشون بود(!!!!!) این را می توان از نقاشی های به جا مانده بر روی دیوار های عمارتهای این شهر فهمید. ولی با ورود اسلام به این سرزمین عقاید بسیار پیش پا افتاده و عجیب و غریبی(!!!!!) در بین مردم دهان به دهان پیچید تا اینکه امروزه نمی توان در خانواده های ایرانی رنگی از آرامش و شادمانی های گذشته را دید(!!!!!!)....."


در ادامه با نشان دادن تصاویری که بر اثر گذشت زمان کاملاً مخدوش و مخروب شده و نمی توان به درستی تصویر واقعی آن نقاشی های بر روی دیوار را دید گوینده ادامه میدهد:


"..... در زمان صفویه شاهان و پادشاهان اسلامگرای آن زمان چنان به مردم فشار می آوردند که کمتر کسی جرات ابراز علاقه نسبت به جنس مخالف و بیان کردن تمایلات ج.ن.س.ی را داشت ولی همانهایی که این چنین مردم را نهی میکردند خودشان فاسدان زورگویی بودند که از نقاشی های به جا مانده در بناهای اسلامی(!!!!) می توان دید زنان برهنه و ساقی جزیی جدانشدنی از محافل اینها بوده (!!!!!!).... "


واقعاً چرا این چنین تهمت ها و دروغپردازی هایی را باید این شبکه به مخاطب خود ارائه دهد؟

در قسمتی دیگر از این سفرنامه، گوینده در حال نمایش مسجدی در کشور مغرب است و در مورد اهل تسنن و اهل تشیع این چنین می گوید:


"..... اهل تسنن معتقدند خلفایی به نامهای ابوبکر و عمر و عثمان جانشینان محمد بوده اند و این حق آن سه خلیفه بوده. ولی شیعیان صفوی(!!!!!!!) معتقدند که جانشینی به داماد محمد، شخصی به نام علی باید میرسیده که آن سه خلیفه به صورت غیر قانونی این حق را از علی گرفته اند....... به نظر من و بسیاری از مردم اگه حکومت به علی می رسید اسلام دموکراسی را زیر پا میذاشت.با انتخاب ابوبکر و عمر و عثمان میتونم بگم این اولین و آخرین باریه که اسلام بر اساس دموکراسی عمل کرده....."


در ادامه برنامه گوینده می گوید:


"..... شخصی مسلمان علی را میکشه و سالها بعد پسر علی به نام حسین برای خونخواهی پدرش قیام میکنه که اونهم ناکام میمونه و به دست مسلمانان دیگری کشته میشه(!!!!!!!!!!)......."


(( از تمامی خوانندگان محترم بخاطر نوشتن مطالب فوق عمیقاً پوزش می طلبم ولی وظیفه خود دانستم که دیگران را از اهداف و ماهیت واقعی این شبکه "من و تو یک – من و تو دو" آگاه کنم. ))


این فقط گوشه بسیار بسیار کوچکی از گفته ها و ارائه شده های این شبکه تحت عناوین مستند و سفرنامه است.

مخاطبین کم سن و سال و نوجوان، بینندگانی که پیرامون مطالبی که توسط این شبکه گفته می شود مطالعه ندارند و ایرانیان مقیم خارج از کشور شاید به راحتی گفته های دروغ این شبکه ضد اسلامی و ضد ایرانی را باور کنند.


این شبکه اهدافی را دنبال می کند که توسط اربابان انگلیسی خود ابلاغ شده است.ایجاد تفرقه در بین فرقه های اسلامی، ایجاد گسیختگی شهوت و هوس بین جوانان فارسی زبان، ایجاد شکاف بین خانواده های ایرانی...


در قسمت های بعدی به حقایق پشت پرده این شبکه بیشتر خواهیم پرداخت.


انشالله ادامه دارد...

نظرات 4 + ارسال نظر
ماسون تیوب جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://masontube.blogsky.com/

با سلام و خسته نباشید.وبلاگتون رو دیدم خیلی متفاوت و جالب و البته کامل بود.شما لینک شدید.التماس دعا

علیرضا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.emameasr-aj.blogfa.com/

دوست عزیز با سلام
شما را لینک دادم
انشاءالله سال خوبی داشته باشید
موفق باشید
http://www.emameasr-aj.blogfa.com

antimanoto دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.antimanoto.blogfa.com

سلام دوست عزیز من وبلاگی رو با هدف روشنگری بر علیه شبکه ماهواره ای من وتو راه اندازی کردم خوشحال میشم یه سری به من بزنی و نظر بدی و من رو با نام انتی من وتو لینک کنی و بگی که با چه نامی لینکت کنم.
یا علی

فرزاد دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

بطور کامل با وبلاگ روشنگرانه ات موافقم
من هم قصد دارم مطالب جدیدی به مطالب ات اضافه کنم
انشاءا... بزودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد