نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

دیدگاه برخی سیاستمدارن پیرامون آیت لله خامنه ای

از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون سیاستمدارن و چهره های سرشناس جهانی بسیاری برای ملاقات رهبر انقلاب به ایران آمده اند و با ایشان ملاقات کرده اند.

در ادامه نظر تعدادی از این چهره ها را پیرامون آیت لله خامنه ای مطالعه بفرمایید.


پوتین:مسیح را در ایران دیدم



چند سال پیش پوتین ،رئیس جمهور وقت روسیه،برای نخستین بار در طول سی سال انقلاب به ایران سفر کرد.

پوتین،شخصیتی بسیار چارچوبمند و منضبط بر اصول دیپلماسی است اما با این حال چند بار پرسیده بود که دیدار با رهبر جمهوری اسلامی  آیا انجام می شود یا نه.دیدار انجام شد.در این دیدار رهبری به نکاتی از تاریخ شوروی و قبل آن اشاره می کنند که برای رئیس جمهور وقت روسیه جدید بوده است،پس از دیدار مسئولین دستگاه دیپلماسی می گفتند رفتار وی تغییر کرده بود و شخصا و از طریق وزیر خارجه خود،به وزیر خارجه وقت کشورمان گفته بود که شما حتما سفری به روسیه داشته باشید تا با هم گفت و گو کنیم. در برگشت به کشور روسیه،خبرنگاری از وی درباره نظرش راجع به رهبری ایران می پرسد و وی در پاسخ می گوید:من مسیح را ندیدام،اما تعاریف او را در انجیل شنیده و خوانده ام،من مسیح را در رهبری ایران دیده ام.


کوفی عنان:با دیدنش همه را فراموش کردم



کوفی عنان ، دبیر کل سازمان ملل متحد بود.هنگام خروج از تهران و در پاویون فرودگاه گفته است:

در دوران نوجوانی که بوده ام در مورد شخصیت های کاریزما مطالعه می کردم و همیشه این سؤال برای من مطرح بود که اگر زمانی من روبروی یک شخصیت کاریزما قرار گیرم چه عکس العملی خواهم داشت. وی افزود: کسانی که مرا به سازمان ملل آوردند ، شخصیت های برجسته ی دنیا بودند و من به آن ها علاقه مند بودم و هر کدام مثل ژاک شیراک برای من امتیازاتی داشتند.من به شدت تحت تأثیر ژاک شیراک بودم .طوری که وقتی ایشان صحبت می کرد بدون مکث حرف هایی صریح می زد.گورباچف و هلموت کهل هم همین طور بودند . این ها کسانی بودند که نیاز به مکث نداشتند. من این ها را دوست داشتم در ملاقات با (حضرت)خامنه ای احساس کردم که کسی را مثل او ندیده ام. شخصیت معنوی ایشان چنان مرا گرفت که از خود پرسیدم چرا شخصیتی مثل من دبیر کل سازمان ملل باشد و از معنویات چیزی نداشته باشد! با دیدن آقای خامنه ای هم آن شخصیت هایی که مرا جلب کرده بودند فراموش کردم و تحت تأثیر شخصیت معنوی ایشان قرار گرفته بودم .من شخصیت های معنوی در دنیا زیاد دیده بودم، ولی از هیچ یک، از مسائل سیاسی اطلاع نداشتند. با دیدن آقای خامنه ای در من اوج قداست ،آن شخصیت های سیاسی از ذهن من پاک شد .من تعجب می کنم ایران با چنین شخصیتی چرا در بعضی جاها می لنگد. بعی می دانم به سازمان ملل هم بروم شخصیت ایشان از ذهن من پاک شود .


دکوئیار:شخصیتی به هوشمندی او ندیدم



شخصیتی به هوشمندی او ندیدم

خاویر پرز دکوئیار دبیر کل سازمان ملل در بحبوحه جنگ تحمیلی به ایران امد ، دیداری هم با رئیس جمهور آقای خامنه ای داشت.دکوئیار پس از آن دیدار پرسیده بود:رئیس جمهور شما از کدام دانشگاه علوم سیاسی فارغ التحصیل شده اند. دکوئیار افزوده بود من مدرک دکترای علوم سیاسی دارم و سی سال است که کار سیاسی می کنم و چند سال است دبیر کل سازمان ملل هستم ، در این مدت شخصیت های سیاسی و رئیس جمهورهای بسیاری را دیده ام ام تا کنون شخصیتی به سیاست مداری و هوشمندی او ندیده ام.


بنی صدر:اگر امام بود ،صدها بار به او احسنت می گفتم.



ابوالحسن بنی صدر، اولین رئیس جمهور ایران بود که به حکم مجلس شورای اسلامی و تأئید امام خمینی، بدلیل خیانت های مکررش از مقام خود عزل شد،در گفتگو با آبزرور گفت:

اگر ایشان (امام خمینی) زنده بود، صدها بار به آقای خامنه ای احسنت می گفت دلیل این تحسین این است که آقای خامنه ای به خوبی توانسته نظامی که آقای خمینی ایجاد کرد را حفظ کند.

بنی صدر در حالی این اعتراف را انجام داده که پیش از آن نیز وابستگان آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بارها تأکید کردند که مدیریت آیت الله خامنه ای موجب شکست طرح های آنان شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://khodett2.mihanblog.com

سلام عزیز
پیروزی نزدیک است
یا صاحب الزمان ادرکنی
با افتخار شما رو در وبلاگمون لینک کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد