نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

بیانیه جناب آقای رائفی پور


بیانیه مهم جناب استاد رائفی پور

چندی است که برخی از وبلاگهای ارزشی با گذاشتن مطلبی با مضمون رسانه ای کردن حقیر می خواهند جریان جنبش ضد صهیونیزم را به گوش همه برسانند  عزیزان عنایت داشته باشند بنده ابدا در پی شهرت نیستم ، اگر اینگونه بود به در خواستهای مکرر برخی سیاسیون پاسخ مثبت می دادم. . .


با اینکه ذره ای در نیت شما شک ندارم لیکن این اقدام را انسانهای مریض از سوی بنده تلقی خواهند کرد  و از شما چه پنهان که هم اکنون نیز تحت فشار روانی تبلیغات سوء ایشان قرار دارم و متاسفانه برخی انسانهای به ظاهر مکتبی طلایه دار این جریان هستند، با اینکه فعلا قصد پاسخ گویی به ایشان را ندارم لیکن خدمت شما عزیزان عرض کنم:

۱-      و خداست که عزت می دهد و هموست که ذلیل می کند پس عزیزان به این کار نیازی نیست و ادامه ندهید.

۲-      بنده به هیچ وجه قصد شرکت در انتخابات مجلس را نداشته و ندارم فلذا برخی جناح های سیاسی از این موج تخریب بنده دست بردارند و خیالشان راحت باشد ما را با قدرت کاری نیست . و همه چیز ارزانی خودشان (افشا گری می کنم : دلیل اصلی کنسل شدن برخی جلسات در چند روز اخیر این مسئله بوده است نه کسالت حقیر که از سوی برخی اعلام شد البته با توجه به ترافیک بالای دعوت ها سریعا برنامه هایی که در لیست انتظار بودند جایگزین شدند)

۳-      اگر تا کنون ریالی به این جنبش کمک مالی نکرده اند ( تمام هزینه ها از طریق حق الزحمه های سخنرانی و پول جیبی داشجویان تامین می شود) لا اقل سنگ اندازی نکنند !!! در اینصورت چه تفاوتی میان دشمنان و ایشان وجود دارد ؟براستی چگونه می خواهند جواب خدا و امام زمان را بدهند.؟

۴-      با تمام تلاشی که برخی جناح ها نمودند تا برخی مطالب حقیر را مصادره به مطلوب نمایند و برخی دیگر نیز انگ های مخالفت با نظام و انحرافی بودن سخنان حقیر را به بنده بزنند ، اعلام می کنم با هیچ یک از جناح ها ارتباطی نداشته وهر گز با ایشان وارد معامله نخواهم شد و بدانند آنچه برایم مهم است قانون اساسی کشورم و خون سیصد هزار جوانی است که برای امنیت ایران و اسلام با خاک این مرز و بوم آمیخته شد.

افتخارم این است که هم دانشجویان به اصطلاح اصول گرا و هم اصلاح طلب از حقیر دعوت به عمل می آورند و البته در بیان انحرافات ایشان مراعات هیچ کدام از جناح ها را نخواهم کرد.

۵-      به مولایم سوگند اگر ناملایمات کمرم را هم بشکند و همه پشتم را خالی کنند ذره ای قدم به عقب نخواهم گذاشت و محکمتر خواهم جنگید! چراکه در دفاع از امامم به یقین رسیده ام

در پایان خدمت شما برادران و خواهران عزیزم عرض نمایم که گوش به شایعات نسپارید و کمر بند هارا برای یاری امام زمان و درک ظهور ببندید ما وظیفه ای بزرگ در پیش داریم و توجه به موارد جزئی ما را از پیشبرد اهدافمان باز خواهد داشت.

ذکر چند نکته:

·         عزیزان اگر در تایید نظراتتان وقفه ای بوجود می آید به خاطر مشغله زیاد بنده است و دیگر اینکه تا راه اندازی سایت از پاسخ گفتن به سوالاتتان معذورم .

·         سایت ANTIDEVIL راه اندازی شد تا حواس ها را به خود جلب کند و ما پشت پرده  سایت MASAFNEWS را راه اندازی نمودیم که پنج دقیقه پس از بالا آمدن با پانصد هزار حمله  “دیداس” سرور “دان” شد و همسنگرانتان هم اکنون شبانه روزی در حال راه اندازی مجدد سایت هستند فلذا اندکی شکیبا باشید.

·         فعلا هرگونه تقاضا و دعوت برنامه را فعلا به این آدرس ایمیل فرمایید:

Masafnews@gmail.com

پایدار و سربلند باشید.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

نظرات 1 + ارسال نظر
به آفرین امام دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.emerging.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خسته نباشید
وب بسیار زیبایی دارید امیدوارم موفق باشید
به من هم سر بزنید
منتظرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد