نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

افتتاح معبد بهائی‌ها در اسرائیل با حضور مقامات سیاسی

سرانجام پس از سه سال و با کمک ده‌ها میلیون دلاری آمریکا و رژیم صهیونیستی معبد پیروان فرقه ضاله بهائیت در شهر حیفا در شمال فلسطین اشغالی بازسازی و با حضور مقامات سیاسی افتتاح شد.


سرانجام پس از نزدیک به سه سال ساختمان فرقه ضاله بهائیت در شهر حیفا در شمال فلسطین اشغالی موسوم به معبد بهائی‌ها ترمیم و افتتاح شد تا اسرائیل بر حمایت از این فرقه بیش از پیش تاکید کند.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص گزارش کرد که بازسازی معبد طلایی بهائی‌ها در شهر حیفا در شمال اسرائیل ده‌ها میلیون دلار هزینه در بر داشت و سرانجام پس از سه سال افتتاح شد.

بنا بر این گزارش، این ساختمان که در "باغ بهائی‌ها " در حیفا واقع است، در سال 2008 در لیست مکان‌های تاریخی جهانی سازمان ملل متحد و سازمان یونسکو قرار گرفت که این اقدام نیز خود حمایت دیگری از سازمان ملل از این فرقه ساختگی است.

همچنین پایگاه خبری اسرائیلی پانت نیز گزارش کرد که مراسم افتتاح ساختمان «باب» در هتل "کولونی " در حیفا در خیابان بن گوریون و با حضور مقام‌های رسمی، دینی و سیاسی و شماری از پیروان بهائیت که از نقاط مختلف وارد خاک فلسطین اشغالی شده بودند، برگزار شد.

این پایگاه خبری اشاره‌ای به نام و هویت مقامات سیاسی اسرائیلی که در این مراسم حضور پیدا کردند، نکرد.

«یونا یاهف» شهردار حیفا، با حضور در این مراسم، این مناسبت را به پیروان این فرقه ضاله تبریک گفت و افزود: گنبد معبد، از آثار مهم شهر حیفا و نماد این شهر خواهد بود.

جلال حاتمی معاون دبیر کل فرقه بهائیت به روزنامه پانوراما اعلام کرد: هزینه بازسازی این ساختمان به بیش از 23 میلیون شِکِل [واحد پول اسرائیل] رسید و در آن 11 هزار و 790 قطعه سنگ در شکل و حجم مختلف به کار رفت که همه با آب طلای خالص لعاب داده شد و پایه‌ها و ستون‌های ساختمان برای مقاوم‌سازی در برابر زلزله تقویت شد و علاوه بر این شبکه آب و برق‌رسانی آن تغییر یافت و سنگفرش داخل معبد نیز عوض شد و در کل کار بازسازی یک سال و نیم زودتر به پایان رسید.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، 11 مکان مختلف در شهرهای شمالی اسرائیل مرتبط با بهائی‌ها وجود دارد که از جمله آن قبر بهاء الله در شهر عکا و قبر باب است.

بهائی‌ها که اسرائیل را مقر اصلی خود قرار داده‌اند، در حمایت کامل تل‌آویو و آمریکا قرار دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیاده نظام دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

روزی که شافع سنی عمر شود

کور دگر عصاکش کور دگر شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد