نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

روغن لادن طلایی با طعم وهابیت...!!!!

نمونه ای از کمک های که هر روز از داخل خانه های ما ایرانی ها برای وهابیت فرستاده می شود بگوییم. کمک های مالی که از خانه های ما شیعیان ایران برای کشتن برادران شیعه ما در بحرین، لبنان، سوریه، افغانستان … فرستاده می شود ولی خود ما خبر نداریم!




  

به دلیل سیاست های اشتباه مسئولین کشور در واگذاری و فروختن سهام بعضی شرکت های ایرانی به سعودی ها در چند سال اخیر باعث شده ما ایرانی ها در رشد تفکر سلفی و وهابی سهیم باشیم.

چند روز پیش وال‌استریت ژورنال گزارش داد که یک شرکت بزرگ سعودی به نام شرکت سعودی هلدینگ غذایی صافولا ۸۰% سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری کرده است دو کارخانه مواد غذایی زیر مجموعه صافولا بهشهر بیش از ۵۰ درصد از بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند.



این شرکت در حال حاضر محصولات خود را با نام های تجاری « لادن، لادن طلایی، بهار، آفتاب، نسترن و … » تولید و عرضه می نماید.

هلدینگ صافولا به ریاست سلیمان بن عبدالقادر المهیدب است با توجه به داده ها در وب سایت بورس عربستان، دولت عربستان با ۱۰ درصد سهام، خود را دومین سهامدار بزرگ صافولا می‌داند.

شرکت صافولا با وجود تنش‌های موجود، به آرامی و بی سر و صدا در ایران رونق گرفت و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های مواد غذایی جنوب‌غربی آسیا است و حالا در تمام آشپزخانه های ما ایرانی ها روغن های وجود دارد که طعم خون و بوی وهابیت می دهد.


( لینک منبع خبر )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد