نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

توهین و فحاشی شبکه فارسی زبان من و تو به استاد رائفی پور

شبکه ماهواره ای فارسی زبان من و تو که تحت حمایت و مدیریت سازمان جاسوسی انگلستان و جامعه ضاله بهائیت می باشد در ادامه فعالیت های ضد اسلامی خود، اقدام به فحاشی و توهین به استاد رائفی پور(محقق و پژوهشگر در زمینه صهیونیسم و فراماسونری) نمود.

این عمل بسیار زشت و زننده در روز جمعه (28 خرداد / 18 ژوئن) طی برنامه ای طنز( ! ! ! ! ) بر روی آنتن رفت و قلب تمامی پژوهشگران و محققین ظهور و تمامی دوست داران استاد رائفی پور را آزرد.این برنامه با پخش قسمتی از صحبت های استاد رائفی پور پیرامون تهاجم فرهنگی توسط صهیونیسم و فراماسون در بازار ایران، اقدام به نقد و بررسی( ! ! ! ! ) نظریات استاد رائفی پور نمود و پس از فحاشی و به تمسخر گرفتن ایشان، در ادامه صحنه ای بسیار زشت و رکیکی را نسبت به این اندیشمند بزرگوار توسط کاراکتر انیمیشن این برنامه طنز به نمایش گذاشت که بسیار شرم آور بود...



طبق گزارشات به دست آمده، در اواخر سال 89 تولید برنامه ای با هدف توهین و تخریب شخصیت های مذهبی تشیع و شخصیت های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار تیم شبکه من و تو قرار گرفت.نکته مهم و قابل تامل اینجاست، طبق اذعان یکی از اعضای جامعه ضاله بهائیت تولید این برنامه توسط یکی از مبلغین این جامعه ضاله پیشنهاد شده و بعد از تائید آن توسط مدیریت من و تو، به تولید کنندگان من و تو ابلاغ شده است. مدت زمان زیادی طول نکشید که برنامه ای با قالب طنز آماده تولید و بر روی آنتن شبکه من و تو یک قرار گرفت.

متاسفانه در این برنامه سی دقیقه ای که به صورت هفتگی پخش می شود شاهد توهین و تخریب عقاید و ارزشهای مذهب شیعه و توهین به شخصیت های سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران هستیم.تیم تولیدکننده این برنامه طنز برای جذب بیشتر مخاطبین، در لابلای برخی از اخبار و رویدادهای سیاسی-اجتماعی ایران و در زمانی که ذهن بیننده درگیر تصاویر و تلفظات گاهاً طنز است عقاید و توهین های مدنظر خود را که بیشتر پیرامون عقاید تشیع می باشد را بیان میکند.

طبق سلسله مقالات بررسی شبکه من و تو که در گذشته توسط تارنمای نفرین بر صهیونیسم تهیه و ارائه شده بود به ماهیت واقعی و چهره پشت پرده برخی از گردانندگان و حامیان این شبکه ماهواره ای فارسی زبان پرداخته شده بود که می توانید در لینک های زیر به مطالعه آن بپردازید...


نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت اول




نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت دوم




نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت سوم




پاسخی به الطاف(!!!!) برخی دوستان(!!!!)

نظرات 1 + ارسال نظر
راه یافته پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://ostadeostadam.blogfa.com/

سلام علیکم.

به مناسبت بیستم رجب سالروز درگذشت مرحوم حاج ملا آقا جان زنجانی یاد آن

عزیز را در وبلاگ "استاد استادم" که متعلق به ایشان است گرامی می داریم.

با حضور گرمتان روشنی بخش محفل ما باشید.

التماس دعا.[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد