نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

تنباکو یا حج؟؟؟ مسئله این است.....



پرده اول: یک زوج قمی از یکی از کاروان‌های دانشجویی ساکن در هتل جوهره‌العاصمه (دوستانی که حج دانشجویی رفته‌اند، قطعا با این هتل در مدینه آشنایی دارند) به زیارت رفته بودند. قبل از اینکه به زیارت بروند، قرار میگذارند که فلان ساعت، فلان جا باشند تا با هم بازگردند. ساعت فلان فرا می رسد و تنها پسر باز می گردد. خبری از همسرش نیست؛ آری، گم شده است. گم می‌شود و شوهرش هم دیگر اثری از همسر خود پیدا نمی‌کند. نه پلیس کاری برای آنها می کند و نه هیچ کس دیگر.



پرده دوم: یک زوج جوان ایرانی، در یک تاکسی در مکه در حال رفتن به جایی هستند. تاکسی خراب می شود، و راننده از مسافران درخواست می کند که ماشین را هل بدهند. مسافران که پیاده می شوند، راننده تاکسی، ماشین را روشن می کند و فرار می کند. نکته اینجاست که همسر این پسر جوانی که در حال هل دادن ماشین بوده است، در ماشین بوده و راننده در حقیقت برای ربودن او فرار کرده است. دوازده روز در عربستان خبری از این همسر ربوده شده نمی‌شود. پسر جوان ترجیح می‌دهد به ایران باز نگردد؛ در دم خودکشی می‌کند.


پرده سوم: طبق آمار بانک جهانی، میزان در آمد کشور عربستان از توریسم!!!!! در سال 2008 میلادی، 29865000000 دلار بوده است. یعنی 30000000000000 تومان بوده است. در این میان، چیزی بالغ بر 5000000000000 تومان از آن سهم ایرانیان بوده است. البته رقم را برای تقریب ذهن گفتم. دیگر نیازی نیست که حساب کنیم با این پول چه کارها که نمی‌شود کرد. و دیگر نیازی نیست که بگوییم که این پول صرف چه چیزها و چه کسانی می‌شود!


پرده چهارم: سیستم هواپیمایی ایران به دلیل عدم توانایی در سرویس‌دهی به تمام توریست‌های سرزمین وحی، چیزی حدود 54 درصد این سرویس دهی را به هواپیمایی عربستان واگذار نموده است!


پرده پنجم: فلان کاروان ایرانی را n ساعت در فرودگاه مدینه نگه می‌دارند تا آنها را انگشت‌نگاری و چشم‌نگاری کنند.


پرده ششم: آل سعود در بحرین حمام خون به راه انداخته!


پرده هفتم: یادم می آید می‌گفتند که کوکاکولا نخرید، چون بمب می‌شود بر سر کودکان فلسطینی! آن هم با چند واسطه. اما گویا پول حج ما بی‌واسطه دارد گلوله می‌شود بر سر انقلابیون بحرین!


پرده هشتم: خداوند درود و رحمت بفرستد به روح آن عالمی که روزگاری پیش، تنباکو را تحریم کرد!

نظرات 2 + ارسال نظر
بچه بسیجی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://na3lehozo0r.blogfa.com/

بسم رب شهید

سلام

همین که امام ره می فرمایند سران خائن عربستان سعودی نوکران آمریکا هستند و جر منافع اسرائیل کاری انجام نمی دهند
اپیزودهاش مخصوصا اول و دوم واقعا وحشتناک بود .

موفق باشید .


مرگ بر عربستان سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

ای کاش روحانی پیدا میشد و حج را برای ایرانیان حرام میکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد