نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

پاسخی به الطاف(!!!!) برخی دوستان(!!!!)

در ابتدا باید بگویم من از تهدیدهای شما نمی ترسم...


طی روزهای گذشته برخی از دوستان(!!!!!) با مطالعه سلسله مقالات نقدوبررسی شبکه فارسی زبان من و تو ( manoto )؛ با شبکه های فارسی زبان ضد ایران و ضد اسلام همصدا شده و از این شبکه حمایت می کنند و پیامهایی توهین آمیز و تهدیدآمیزی برای این جانب می فرستند.

برادر و خواهر مسلمانم...

پشت پرده و پشت نقاب گردانندگان این شبکه ها اهداف شوم و بسیار وحشتناکی وجود دارد که تنها با بصیرت می توان به آن پی برد.

مدیران و حامیان شبکه هایی همچون فارسی وان ( farsi1 )، من و تو یک و دو ( manoto 1 & 2 )، پارس تی وی، اندیشه تی وی ( Andishe tv ) و....... هدفی به غیر از ایجاد تزلزل در عقاید و ایمان جوانان و خانواده های ایرانی ندارند.

خود آنها نیز بارها به این اهداف شوم و پلید اعتراف کرده اند.

اما ماجرا از این قرار است:


در سلسله یادداشتهای قبلی پیرامون شبکه ماهواره ای من و تو (manoto tv 1 & 2) به معرفی برخی از مجریان و کارکنان اصلی این شبکه پرداختیم.


انگار بیان این واقعیات به نگاه بسیاری از جمله جامعه (ضاله) بهائیت،برخی سایتهای انگلیسی و عبری زبان و نامبردگان در پستهای مربوطه خوش نیامده تا جایی که هفته گذشته شاهد تکذیب مطالب وبلاگ نفرین بر صهیونیسم از طرف سایتهای انگلیسی زبان و عبری زبان بودیم و حتی در یکی از برنامه های شبکه من و تو یک، مجری برنامه حسابی ما را مورد لطف(!!!!) و مرحمت(!!!!) خویش قرار داد.


در ادامه مطلب شرحی بر گفته هایم و شرحی بر تکذیب های این شبکه ارائه خواهم داد.


مواردی که این شبکه و سایتهای انگلیسی زبان و عبری زبان تکذیب کردند:

1 - پشتیبانی و حمایت مالی جامعه بهائیان از این شبکه

2 –  پشتیبانی سازمان جاسوسی MI5 انگلستان

3 – گرایش کارکنان ارشد و مجریان این شبکه به فرقه ضاله بهائیت

4 – مدیریت خواننده فراری (گوگوش) در این شبکه و همکاری وی با سازمان جاسوسی MI5

5 – تبلیغات سو بر علیه اسلام و خصوصاً مذهب شیعه

6 – تلاش برای نفوذ ضد ارزشها در بین ارزشهای خانواده های ایرانی


اما توضیح پیرامون مسائل فوق:


1 – تعدادی از کارکنان و مجریان این شبکه سابقه بازداشت در ایران را دارند.مانند سالومه سیدنیا، رها عتمادی، ندا جناب و .....

حتماً کسانی که حمایت فرقه ضاله بهائیت را تکذیب می کنند فراموش کرده اند که تعدادی از کارکنان بازداشت شده این شبکه به دلیل تبلیغات بهائیت دستگیر شده اند و تعدادی دیگر از آنها زمانی که بازداشت می شدند(چه در اغتشاشات دوران دولت ننگین اصلاحات و چه در زمان اغتشاشات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران) خود را بهایی معرفی کرده یا اعتراف به بهایی بودن میکردند.

ویا فراموش کرده اند همان کسانی که بازداشت می شدند، زمانی که به هر نحوی آزاد شده و از ایران می گریختند توسط جامعه (ضاله) بهائیت جهت همکاری با شبکه های ضد ایرانی مانند بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا و شبکه من و تو جذب و سازماندهی می شدند.....!!!!!

حتما خانم سالومه یا خانم ندا جناب بیماری آلزایمر دارند(!!!!!!) فراموش کرده اند که در دادگاه علنی در ایران و در بازجویی های نوشته شده توسط خودشان به انجام تبلیغات فرقه بهائیت در دانشگاه اعتراف کردند.....!!!!

پس اگر تکذیب میکنید صفحات فیس بوک خود را هم پنهان کنید.


2 – مسئولین امنیتی اطلاعاتی انگلستان در ارائه گزارش سالانه فعالیتهای فرهنگی سازمان MI5 در مجلس انگلستان عنوان کردند که این سازمان جاسوسی جهت انجام فعالیتهای بشردوستانه(!!!!) و در راستای فعالیتهای فرهنگی (!!!!) به شبکه های فارسی زبان از جمله من و تو کمک مالی کرده است.من نیز گفته خودشان را انعکاس دادم.حالا نطقی که تمامی مردم انگلستان آن را دیدند و شنیدند را تکذیب می کنند.پس آن مسئولین نیز فراموشی دارند.


3 – در برنامه نوروزی امسال(سال 90) خواننده فراری ایرانی(گوگوش) مدعی شد که مدیر شبکه من و تو است.از کسانی که این را تکذیب می کنند خواهشمندم(!!!!) بگویند وقتی خودش مدعی مدیریت است و در همان شبکه من و تو هم این را تائید می کند، دیگران چرا تکذیب می کنید؟؟؟؟!!!


4 – تنها کافیست یک روز وقت خود را به دیدن برخی از برنامه های مستند این شبکه اختصاص بدهید.آنوقت شما شاهد برنامه های مملو از تکذیب خداوند و شعارهای صهیونیسمی خواهید بود.شعارهایی که از زبان بسیاری از صهیونیسم ها دائماً شنیده شده.برنامه هایی که تمامی سعی و تلاش خود را در راستای معرفی کردن مسلمانان خاورمیانه به عنوان تروریسم و دشمنان مسیحیان ودیگر ادیان به کار میگیرد.برنامه هایی به جهت تخریب تاریخ اسلام و تاریخ ایران و جایگزین کردن خرافات و اکاذیب به جای واقعیات...


5 – هر بیننده ای با دیدن برنامه های به اصطلاح خانوادگی این شبکه(مانند بفرماییدشام، نمایش زندگی ایرانیان مقیم خارج از کشور و....) به پشت پرده و اهداف این شبکه پی خواهد برد.برنامه هایی که در تمای آنها مصرف مشروبات الکلی و روابط آزاد بین زن ومرد را امری عادی و روزمره جلوه می دهد.و سعی می کند به هر نحوی نشان دهد که این موارد باید در خانواده های ایرانی وجود داشته باشد.


کسانی که نقش شبکه من و تو را جهت نفوذ مسائل ضداخلافی دربین خانواده های ایرانی ناچیز می دانند شاید فراموش کرده اند که در جامعه و خانواده های ایرانی(چه خانواده های مسلمان و چه خانواده هایی با دیگر ادیان آسمانی) مصرف مشروبات الکلی و روابط آزاد بین زن و مرد و اینگونه رفتارها عملی گناه و غیراخلاقی تلقی می شود.

رفتارهایی که همیشه این شبکه در حال تبلیغ، آموزش و ارزشمند جلوه دادن آن است.


ولی با همه ی این موارد هنوز ما خوشحالیم...!!!!


بخاطر این خوشحالیم که هنوز مردم ما بصیرت دارند و به راحتی می توانند به اهداف شوم دشمنان اسلام و دشمنان ایران پی ببرند.

بخاطر این خوشحالیم که آنقدر دین مبین اسلام آموزه های اخلاقی دارد که هیچ آموزه ی ضد اخلاقی نمی تواند خدشه ای به دلهای پاک و استوار وارد کند....

نظرات 6 + ارسال نظر
پیاده نظام سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

خدا لعنت کنه همه بهایی های حرومزاده و کثیف را.
استاد رائفی پور خوب گفت
گفت این بهایی ها فرزندان حرامزاده اسرائیلند

دست علی به همراهت فرمانده
پاسخ خیلی خوبی بهشون دادی

ممنونم جناب پیاده نظام

حمیدرضا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://evsa.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحین
ان الذین قالو ربنا الله ثم استقامو تتنزل علیهم الملائکه الا تخافو و لا تحزنوا و ابشرو الجنه التی کنتم توعدون
ان شا الله موفق باشید و به یاد داشته باشیم که آینده از آن حزب اللهی ها است

مهدی ابراهیمی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

نترس آقا محمد.برو جلو ما همه با تو هستیم

بهایی ها عددی نیستند که بخواند بچه مسلمونهای شیعه را تهدید کنند

مرتضی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام
قصد بی احترامی ندارم
چون عقیده هر کسی محترم هست و هر کسی هر طور فکر میکنه زندگی میکنه
من فقط یه سوال دارم گفتین :
اهداف شوم و بسیار وحشتناکی وجود دارد که تنها با بصیرت می توان به آن پی برد.

یعنی من و امثال من که ممکنه با نقد شما مخالف باشیم چشم بصیرت یا بصیرت نداریم و شما که منتقد این بحث هستید داری بصیرت هستید
خب یه سوال ساده هست
نه توهنی و نه تنگ نظری کردم
ممنون میشم جواب بدی ایمیلم رو هم گذاشتم

علیک سلام
قبل از هرچیز باید بگویم، من مدعی نیستم که بصیرت دارم
همانطور که خدای نکرده اهانت نمی کنم و نمی گویم دیگران بی بصیرتند.بصیرت به معنای چشم دل است.

هنوز هم میگویم...
پشت پرده و پشت نقاب گردانندگان این شبکه ها اهداف شوم و بسیار وحشتناکی وجود دارد که تنها با بصیرت می توان به آن پی برد.

من هم آنچه را که با چشم سر دیدم را گفتم تا دیگران هم ببینند.بسیار بسیار اهداف و موارد محرمانه و ریز هست که من و امثال من نمی توانند به آن دست پیدا کنند.
مورداک، گرداننده چندین شبکه فارسی زبان و انگلیسی زبان ضد اسلام زمانی که خبرنگار فاکس نیوز از او پرسید:چرا چنین مبالغ کلانی را خرج شبکه هایی می کنید که حتی تبلیغات هم ندارد و بازده اقتصادی به همراه ندار؛ جواب داد: اگر روزی اسلامی نباشد می توان گفت ایجاد این شبکه ها اشتباه است...!!!!

در ضمن، من سوال شما را بی احترامی نمیدانم که در ابتدا یادآوری کرده اید قصد بی احترامی ندارید.
اگر برداشتی از نوشته های من دارید یا سوالی در ذهنتان ایجاد می شود با کمال میل پاسخ خواهم داد.

جناب آقای مرتضی عزیز...
دعایمان بفرمائید...

کرد جوان دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

شما که اهل بصیرت هستید چگونه است که فقط برای خارجی ها بصیرت دارید و در مورد صدا و سیمای ایران و یا گفتار سران کشور بصیرت به خرج نمی دهید. اگر نمی ترسید در این مورد هم بصیرت به خرج دهید

جناب کرد جوان
سلام علیکم
یک - من مدعی داشتن بصیرت نیستم.
دو - چشم، سلسله مباحثی پیرامون سران کشور و صدا و سیمای ایران نیز در حال تهیه می باشد.زمانی که تکمیل شد بر روی وبلاگ قرار خواهم داد.

مهدی مظفری دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام آقا محمد
حالت خوبه؟خسته نباشی.
این خسته نباشید را می گم به خاطر اینکه از بچه ها یه چیزهایی شنیدم.شنیدم اذیتت می کنند.
آدمهای بزرگ، قلبهای بزرگی دارند.مردی به بزرگی تو باید قلب بزرگی داشته باشه.نباید خسته بشه و یا دلگیر بشه.
این توهینها و کج مرامی ها نسبت به اونهایی که خلوص نیت دارند همیشه بوده، هست و خواهد بود.
تو صبور باش
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد