نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نمادهای فراماسونری در معماری مجلس شورای اسلامی

این مطالب برگرفته از (نورالمهدی) میباشد. 

در گذشته نیز مسائلی پیرامون معماری فراماسونری ساختمان مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود ولی هیچکدام از پیگیری های دوستان سایبری به نتیجه نرسید.چون انگار هیچگونه دسترسی به اسنادی که نشان دهد معمار یا مهندس اصلی نقشه پروژه ساختمان مجلس چه کسی بوده امکان پذیر نیست...!!!!!!


شکل بیرونی ستختمان مجلس شورای اسلامی از بالا به شکل نماد اصلی فراماسونری است(گونیا و پرگار).همچنین مشهود بودن دیگر نمادها مانند تعداد پنجره ها که سیزده عدد می باشد....


بدنه این ساختمان مربع مربع (مانند صفحه شطرنج و به تعداد خانه های شطرنج !!!) می باشد و پنجره های به کار رفته سیاه و سفید هستند...!!!!


اگر به بدنه ساختمان توجه کنید متوجه می شوید که مانند بدنه اهرام ثلاثه به قسمت های موازی  تقسیم شده است (به تعداد سیزده خط موازی همانند اهرام ثلاثه)


این ساختمان به صورت هرم برش خورده می باشد. اضلاع آن به گونه ای طراحی شده اند که اگر از گوشه های متفاوت به ساختمان نگاه کنید متوجه تغییر نوع شیب ساختمان به گونه ای که ضلع دیگر فراتر از راس را نشان خواهد داد، می شوید.


تصاویر زیر کاملاً گویا هستند...






نظرات 3 + ارسال نظر
پیاده نظام دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

متاسفانه سازمانهای مخوف فراماسونری در خیلی از مراکز ایران اسلامی نفوذ کرده اند.
باید بیدار باشیم

حمیدرضا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://evsa.blogfa.com/

با سلام خدمت شما دوست عزیز
خدمت شما عرض کنم تا اونجایی که من میدونم طراحی ساختمان مجلس قبل از انقلاب اسلامی صورت گرفته و با انقلاب این طرح مسکوت ماند لکن بعدها متاسفانه بدون هیچ تحقیقی در مورد این معماری و طراحی به اجرا درآمد و این شد که میبینید
در ضمن یاد آوری کنم که تعداد پنجره های بیرونی این ساختمان ۳۳ عدد میباشد که عدد مقدس ماسونها است و نیز صحن علنی این مجلس به گونه ای طراحی شده است که شش گوش بوده و ستاره مشهور شش پر را تداعی میکند و ...
ان شا الله موفق باشید

علیک سلام
از راهنمایی هاتون ممنونم

سید مرتضی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام برادر
از مطلب شما ممنونم
می گم شما مطوئن هستین که عکس اولی که تو این پست گذاشتین مربوط به معماری مجلس شورای اسلامی هست؟!!
آخه زیر این عکس تصویر دریا دیده میشه!!!!
فکر نمی کنی که تصویر هوایی مجتمع شرکت نفت تو محمود آباد خودون هیت؟؟؟!!!!(آخه خود من اهل فریدونکنار هستم)

علیک سلام
از یادآوریتان بسیار سپاسگزارم.
من در حال تهیه گزارشی با موضوع فراماسونری در استان های شمالی بودم که یکی از تصاویر اشتباهی به جای تصویر مجلس بر روی وبلاگ قرار گرفت.
آقا سید مرتضی...
منتظر نظرات بعدی شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد