نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

توطئه ی بسیار بزرگ...!!!!!!!

( با تشکر فراوان از وب سایت وعده صادق )
پیرو اطلاع رسانی یکی از مخاطبان محترم وبسایت صبح صادق، با خبر شدیم که پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!

همزمان با انتشار موج بیداری در ممالک اسلامی، دشمن خونخوار و سفاک و البته حیله گر، تلاش نموده است تا نسخه های بدلی و انحرافی برای به انحراف کشاندن این موج ارایه نماید.

در راستای این امر، دشمن دست به دامان یکی از مهره های دست نشانده در خاورمیانه شده است که البته به حق برای تربیت وی، زحمات بسیاری متقبل شده است و این مهره نیز شخصی نیست بجز « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن.

پیرو اطلاع رسانی یکی از مخاطبان محترم وبسایت، با خبر شدیم که پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!



در این بین در طی چند روز اخیر، وبلاگ های متعددی در جهت حمایت از « عبدالله دوم » و معرفی وی به عنوان « مهدی موعود » شکل گرفته است و در طی آن ها، نسب دروغین وی و ادعای وی مبنی بر انتساب به خاندان مطهر پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) مورد سوء استفاده قرار گرفته و در قالب مطالبی کوتاه به زبان های گوناگون، به معرفی وی و شباهت وی با مهدی موعود!!! (نعوذ بالله) پرداخته شده! و به مسلمانان در مورد نزدیکی ظهور و خروج وی، بشارت داده شده است. برخی از این وبلاگ ها عبارتند از:


http://righttime.blogfa.com


به دلیل احتمال بروز تغییر تحولاتی در وبلاگ های مذکور، در زیر، PDF محتویات و خزعبلات مندرج در این سایت ها، خدمت عزیزان، ارایه می گردد:


http://hotfile.com/dl/108525642/a95ea51/Sofyani_-_Khorooj_5.pdf.html


وقاحت وبلاگ های مذکور تا آن جا است که مادر جاسوسه ی « عبدالله دوم » یعنی « آنتونیت آوریل گاردنر » که انگلیسی بوده است را نعوذ بالله به حضرت نرجس (سلام الله علیها) که اهل بلاد روم بوده اند، شباهت داده و « عبدالله دوم » را همان مهدی موعود که مادرش اهل بلاد مغرب زمین است، دانسته اند! این مسئله، دلالت بر دسایس بزرگ پشت این تحرکات دشمن دارد.

در هر حال به نظر می رسد که تحرکات « عبدالله دوم » پادشاه اردن که به جرأت شبیه ترین فرد عصر حاضر به سفیانی موصوف در روایات است، وارد مرحله ی جدید شده است و هشدار هایی که این حقیر، در مقالات سال قبل خود، پیرامون خطرات این پادشاه شیطان صفت داده بود، رنگ واقعیت به خود گرفته است.


در زیر، لینک مقالات مربوط به شباهت « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن و « سفیانی » روایات مربوط به آخرالزمان را ملاحظه می فرمایید:

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2028-1389-01-16-11-16-09.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2062-1.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2061-1389-01-18-10-43-00.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2060-1389-01-06-10-42-20.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2060-1389-01-06-10-42-20.html

گرچه ممکن است، مطالب مندرج در وبلاگ های مذکور، تنها بخشی از یک جنگ روانی ساده باشد، اما با توجه به شباهت های « عبدالله دوم » با سفیانی روایات، باید این تحرکات را جدی تلقی نمود.

با توجه به این مطالب، به نظر می رسد که رویارویی « عبدالله دوم » با ایران، وارد فاز جدیدی شده است و نقشه های شوم این مهره ی کثیف استعمار، سمت و سوی جدیدی یافته است.

از همه ی عزیزان درخواست می نمایم که خطر فوق را جدی بگیرند و در انتشار این خبر، اهتمام ورزند و حتی الامکان، آن را به سایر خبرگزاری ها و سایت های خبری اطلاع دهند.

همچنین ان شاء الله در طی دو هفته ی آینده، مقالات فوق، به زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده و خطر « عبدالله دوم » به سمع و نظر مسلمانان سایر ممالک اسلامی خواهد رسید.

با تشکر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد