نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت دوم

بی شک تمامی ایرانیانی که با مواردی مانند اینترنت و ماهواره سروکار دارند آشنایی کاملی با حربه های صهیونیسم و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان دارند و روزانه شاهد هجمه و حمله به عقاید و ارزشهای اسلامی و ایرانی هستند.

دشمنان ایران اسلامی در سالهای اخیر بودجه های سرسام آوری را برای راه اندازی و تجهیز شبکه های ماهواره ای درنظرگرفته اند و هرساله عدد بودجه ی مدنظر چندبرابر می شود!!!!!

از شبکه هایی که با هدف رخنه در عقاید و ارزشهای خانواده های ایرانی راه اندازی و پشتیبانی شده می توان به شبکه ماهواره ای من و تو یک و دو ( manoto tv 1 and 2 ) اشاره کرد.


سوابق برخی از مجریان و فعالان این شبکه

پیشاپیش از ارائه برخی تصاویر پوزش می طلبم....


سوابق مجریان و تهیه کنندگان این تلویزیون به خوبی نشان از حمایت گروهک بهائیت مستقر در لندن با کمک سرویسهای اطلاعاتی انگلستان در راستای ضربه فرهنگی به انقلاب اسلامی است.حمایت صریح شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی که با حمایت عده ای بهائی وابسته و پناهنده، حمایت و اداره می شود.

 
به گزارش البرز، از این شبکه جدید، بر همگان آشکار می سازد که جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام و اسلام، مدتهاست که آغاز شده و هر روز از راههای مختلف و جدید ادامه دارد، باشد تا با افشای سوابق بعضی از آنها پی به پشت پرده این شبکه ضد فرهنگی و اسلامی برده و برای مردم عزیز و بیدارمان، مفید فایده باشد.



سالومه سید نیا
یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه تلویزیونی "من و تو" که مدتی است از کشور خارج شده،سالومه سیدنیا است.وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه آکسفورد و همچنین دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است.
وی در حال حاضر مجری برنامه ای به نام زرشک است که به ارائه برنامه در مورد غذاهای فوری می پردازد. وی همچنین روی یک برنامه در رابطه با پشت صحنه آکادمی موسیقی خانم " گ " کار می کند. سالومه سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاح طلبان ) و شبکه بی بی سی فارسی کار کرده است. وی در دوران اصلاح طلبان ، مدیر روابط عمومی خانه سینما تیر بوده است.



ندا جناب
از دیگر مجریان شبکه ضد فرهنگی " من و تو " ندا جناب است، وی دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد نجف آباد است که بعد از ازدواج از کشور خارج و پیوستن به دوستان بهائی خود در لندن، در رشته مدیا مشغول به تحصیل شده است، او در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه های فیلمبرداری غیر قانونی همکاری داشته و مدتی در تلویزیون بی بی سی و تپش که در لندن پخش می شود، به عنوان گزارشگر همکاری داشته است.
ندا جناب در این تلویزیون جدید، برنامه ای در مورد ورزش رزمی خانمها دارد و هدف این برنامه جلوگیری از ترس خانمها از تاریکی عنوان کرده است.
ایشان در فیس بوک شخصی خود، عکسی با وضعیت زننده و نیمه عریان از خودش را به نمایش گذاشته است.

امیر علی محمدیان
وی از مجریان این شبکه بهائی است، نامبرده اهل مشهد است و در رشته عمران تحصیل می کرد. امیر علی که علاقه فراوانی به بازی کامپیوتری و فوتبال دارد هیچ تجربه مشخص و خاصی در زمینه تلویزیون، سینما و ..... نداشته و به کمک دوستان بهائی خود، جهت امرار معاش به این تلویزیون پیوسته است، وی یکی از مجریان برنامه آشپزی است.!



رها اعتمادی
رها از فعالین شبکه تلویزیونی "من و تو" است. وی که 25 ساله است به کارهای مجری گری، تهیه کنندگی و کارگردانی مشغول است.
رها که از سیاسی ترین افراد این شبکه است، علاقه خاصی به فعالیت سیاسی علیه نظام دارد. وی دز فیس بوک خود در کنار عکس های شخصی اش، عکس از خودش در آشوب های تهران در سال 88 به نمایش گذاشته است.
نامبرده از فعالین بهائیت است و با ایجاد تشکیلات مختلف سعی در جذب ایرانیان مقیم انگلستان دارد.

رها اعتمادی و فرح پهلوی

سمیه عابدین زاده

 
از مجریان دیگر تلویزیون ضد فرهنگی "من و تو" که مدعی دانستن فلسفه و اخلاق است، سمیه عابدین زاده است وی دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی و فلسفه سیاسی است. او در برنامه ای در رابطه با فلسفه سیاست و اخلاق صحبت می کند و سعی دارد خود را دانشمند جلوه دهد !
سمیه عابدین زاده که در این تلویزیون است، در زمینه موسیقی راک و متال که از مبتذل ترین موسیقی های رایج در غرب است، برنامه ویژه دارد.وی عضو رسمی یک گروه مبتذل متال در لندن است و برای این گروه خوانندگی می کند.

انشالله ادامه دارد...
نظرات 20 + ارسال نظر
قلی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ


الان کدوم تصویر مشکل داشت؟؟؟
راستی حقوقت چقدره؟

جناب قلی!!!!
شما چی تصور میکنید؟

باران پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ

من که هیچوقت شمارو حلال نمیکنم که بدون شناخت از افراد اینجوری در باره ی اونا قضاوت میکنید!!!!
واقعا خجالت نمیکشید؟!!!
من یکی از اقوام رها هستم و این چیزها که نوشتید اصلا صحت نداره!
براتون متاسفم!!!!

علی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

شما که انقد حلالیت میطلبید باید یه حلالیت بزرگ هم از اینان بطلبید که اینگونه پشت سرشون حرف میزنید
بدِ شبکه ای بی نظیر به معنای واقعی کلمه ساختن؟کجا سراغ دارید شبکه ای با بار علمی همچون شبکه من و تو 2؟
صدا و سیما اگه عرضه داره خودشو تقویت کنه مردم نرن شبکه های خارجی ببینن
متاسفم براتون

بسم رب القائم
برادر بزرگوار جناب آقای علی
سلام علیکم
اگر به صورت سطحی به مستندهای این شبکه نگاه کنید می بینید که آموزنده است.ولی صفت آموزنده و خوب لایق حدوداً 70 درصد برنامه های این شبکه است.
وقتی 30 درصد دیگر را نگاه می کنید ( نگاه به معنی نگاه تحلیلی و نه به صورت نگاه سطحی ) متوجه عمق فاجعه می شوید.
نظام های سلطه گر، نظام هایی هستند که به هر صورت می خواهند بر تمامی دنیا تسلط داشته باشند.وقتی میبینند نمی توانند به صورت نظامی تسلط پیدا کنند، جنگ نرم آغاز می شود.
این درست زمانی است که آنها تمامی سعی و تلاش و دلارهایشان را برای تسلط بر افکارآن جامعه و تخریب درونی صرف می کنند.
یعنی لابلای برنامه های علمی و آموزنده عقاید، نگرشها و ارزشهای خودشان را بسیار بسیار آسان به مغز بیننده تزریق می کنند و این ابتدای زمینه سازی پیروزی آنهاست....
برادربزرگوار جناب آقای علی
من نمی دانم مذهب شما چیست، ولی از اسم زیبایتان حدس میزنم که مسلمان باشید.خواهشمندم زمانی که می خواهید برای خوب یا بد بودن یک موضوع قضاوت کنید از نگاه ایمان و دین نگاه کنید.
و دفعه بعد که به تماشای برنامه های من و تو 2 نشستید نکاتی را که گوینده شبکه در لابلای صحبت هایش می گوید را از نگاه دین بررسی کنید...

به امید روزی که نمایانگر حقیقت ظهور کند...
انشالله........

بنده ی خدا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

آقای محترم دوست عزیز هموطن من
صدا و سیما یه دستگاه عریض و طویلیه که فقط خودش رو میبینه اگر شما و امثال شما که دم از حق و عدالت و حمایت از مظلومان میزنید چرا به من جواب نمیدید که چرا مثلا صدا و سیما ی ما از پوشش اخبار تظاهرات مردم مسلمان و مظلوم سوریه که سالهاست زیر چکه ی دیکتاتور سوریه که جو سیاسی رو به شدت خفه و بسته کرده،خودداری میکنه؟!
چرا از سرکوب مسلمانان چین خبری اعلام نمیکنه؟
چرا اعلام نمیکنه بیست پاسدار خودفروش در جریان تظاهرات مردم مسلمان سوریه علیه نظام فاسد اسد توسط مردم دستگیر شده اند؟
چرا احمدی نژاد مجبور به لغو جشن نوروز در پارسه به خاطر نظر امام جمعه ی شیراز میشه؟!
چرا تصاویر مربوط به تخریب اموالو خودروهای مردم توسط نیروی انتظامی رو نشون نمیده؟!
چرا صحنه ی شکافتن فرق سر پیرمرد نحیف رو بر اثر ضربه ی باتوم، که خودم به وضوح با چشمام خودم دیدم رو نشون نمیده؟!
چرا ضجه ی مادری رو که خودش و فرزندش زیر ضربات باتوم صدمه دیدم رو نشون نمیده؟!
چرا خبری از مخالفت اخوان و المسلمین و حزب وفاق بحرین درباره ی دخالتهای رژیم ایران در امور داخلشون نمیگه؟!
چرا مجلس حق تفحص در اموال خامنه ای و جیره خوارانش در دانشگاههارو نداره؟!!!!
چرا قرار گاه سازندگی خاتم حق داره بدون برگزاری مناقصه که صریحا در قانون کار ذکر شده، پروژه های سودآور رو از دست مهندسان جوان ایرانی بگیره؟!

از سرنوشت شاه ملعون درس بگیرید به خدا شما عین برادرم هستید تورو به خدا از کافران فاصله بگیرید خدا صبری طولانی دارد وای به روزی که صبرش تمام شود موفق باشید

دوست بزرگوار...
من نیز همچون شما گلایه های بسیاری از صداوسیما، از برخی سیاستمداران کشور، از برخی عملکردهای دولت و ....... دارم.

چون من پیرامون موضوعات صهیونیسم و بهاییت و فراماسونری و ..... قلم میزنم دلیل نمی شود که با تمام جریانات بسیار یکسوی داخلی موافق باشم....
دوست بزرگوار...
من هم ظلم ها را میبینم...
و به خدا اعتقاد دارم...
به پیامبران الهی و دوازده امام اعتقاد دارم و از هیچ حزب و گروهی حمایت نمی کنم.

مهدی ابراهیمی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

چی شده همه طرفدار این شبکه شدند!
واقعاً یا کورید یا که نمی خواید ببینید که چه جوری دارند فرهنگهای غیر اسلامی را واسه ایرانی ها به نمایش و آموزش میزارند.
نکنه گول چرب زبونی این بهایی های بی حیا و بی اصل را خوردید؟
شما را به خدا قسم قضاوت سطحی نکنید.تمام این شبکه ها ضد اسلامند.ضد ایرانند.ضد فرهنگ و کانون خانواده اند.
وقتی هم یکی پیدا میشه حرف حق را میزنه همتون میبریدش زیر سوال؟
واقعاً واسه تمامی کسانی که از این شبکه ها حمایت می کنند متاسفم

پیاده نظام دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام فرمانده
فقط میتونم یه دعا در حق طرفدارهای این شبکه ها بکنم:
الهی توی اون دنیا با دست اندرکاران همین شبکه ها محشور بشند.

فرمانده، خدا قوت

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

چشم دیدن حتی یک دونه مخالف هم ندارین
برای شما نتونم ببین های خصوصا آقای آقایی خواهان صبر جمیل هستم!!!

اول اینکه علیک سلام
دوم(!!!!!!)
و در انتها از اینکه دعایم کردید سپاسگزارم....
انشالله خداوند حقایق را به تمامی جستجوگران حقیقت نشان دهد

بزرگوار بی نام
دعایم کنید...

کتایون پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

درسته که برنامه هاشون پر محتواست ولی دلیل نمیشه که بگیم برنامه هاشون خوبه.
من با نوسنده وبلاگ موافقم.واقعاً چیزهایی را نشون میدند و چیزهایی را بیان می کنند که کاملاً تابلوست واسه تخریب عقاید و سنت های ماست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

مرگ بر منافقین اسلام
سلام بر شهیدان

برادر روشنگر
به پا خیز، به پا خیز

خدا قوت برادر محمد

ممنونم

مهدی مظفری جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

اگر توجه کنید میبینید تمامی کسانی که(مردم) از این شبکه و امثالهم حمایت می کنند هموطنان و هم زبانان ما هستند.و بسیاری از آنان مسلمانند یا ادیان آسمانی دارند.
پس چه چیزی باعث شده که تا به این حد در تبلیغات غرب و زرق و برق این شبکه ها غرق شوند.
پاسخهای کلیشه ای بسیاری وجود دارد ولی...
ولی مدت زیادی است که می خواهم جواب را بیابم ولی نمی توانم.

بچه بسیجی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://na3lehozo0r.blogfa.com/

بسم رب الشهداء

سلام

مثل خیلی شبکه های ماهواره ای دیگه هدفش نظام جمهوری اسلامی ، نقطه تهاجمش ارزش ها و اعتقادات ،مدتش هم دائمی بودنش هستش زوم اصلی رو جوانان و خانواده و ...!
وقتی ایران رو چالش اصلی می دونند به این نتیجه رسیدن که بیان سبک زندگی ایرانیان رو تغییر بدن و برای همین باید از رسانه حداکثر استفاده رو ببرن برعکس (رسانه های ما) !
امریکا شیطان بزرگ با صهیون غده سرطانی با روباه پیر انگیس برای اینکه جهانی سازی رو محقق کنند و بشن حاکم ! بگفته نظریه پردازهاشون فوکویاما دارن عمل میکنن برای اینکه فرهنگ تمام ملتها را یکسان بکنید ناگزیر هستید طرز لباس پوشیدن ، آداب و رسوم ، گویش و تغذیه و......این ملتها رو یکسان کنید. واین میشه شبکه من و تو و هزارن شبکه های دیگه !
تلفیق دو مثلث یعنی مرد +زن = خدایی وجود نداره هر چی هست من و تو هستیم .
موفق باشید .
یا علی

بنده خدا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://lastfitnah.blogsky.com

سلام همسنگر خسته نباشی با ذکر منبع یعنی شما استفاده میکنم
از فتنه اخر هم بازدید بکن
یاعلی

علیک سلام
خدا قوت...

عباس پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

مرگ بر دشمنان اسلام راستین

anti manoto سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.antimanoto.blogfa.com

با سلام وبلاگی را با امید به خدادر خصوص روشنگری علیه شبکه صهیونیزمی من وتو راه اندازی کردم خوشحال میشم که از اون بازدید کنید و من رو با نام روشنگری علیه شبکه منوتو لینک کنید و بفرمایید من شما رو با چه نامی لینک کنم با تشکر

سلام علیکم
انشالله موفق باشید
با افتخار لینکتون کردم
التماس دعا

جواد شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

موق باشید مرک بر صهیونیسم

ناشناس چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

دوست عزیز داشتن ماهواره واسه ما جرمه شما چطور این برنامه رو دیدید که نقدش میکنید؟ماهواره واسه شما حلاله؟فیس بوک هم که سایتیه که تا توش عضو نباشی وارد نمیشی شما خودت چرا رفتی عضو شدی؟
بعد هم ما ملت اگاه هستیم خودمون میتونیم تشخیص بدیم چی واسمون خوبه چی بده نیاز به نسخه پیچی شما دوستان گرامی نداریم.
خیلی از برنامه های این شبکه هم بهتر از رسانه ملی هستش ومن اونا رو ترجیح میدم .

سلام علیکم
من ماهواره ندارم، از طریق اینترنت پر سرعت مستندات این شبکه را دیده ام
در فیس بوک هم عضو نیستم و بر اساس تحقیقات گسترده به نتایج گفته هایم رسیده ام
من فقط برای اطلاع رسانی مطلب نوشتم نه برای نسخه پیچی(!!!!!!)
بازهم به من سر بزنید و با پیام های خودتون خوشحالم کنید....
التماس دعا

نازی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ق.ظ

سلام
اینا همه ضد اسلامند
می خوان اسلام رو از بین ببرند
بیخود برای ایرانیا دلسوزی میکنند
از مستند نوستراداموسشونم مشخصه کدوم طرفی ان.
موفق باشی برادر

آنتی من و تو یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://antimanoto.blogfa.com/

سلام دوست من
تبریک میگم وبلاگ قشنگی داری
درضمن من هم آپم حتما سر بزن و نظر سازندت رو از وبلاگ من دریغ نکن
[گل]

گلابی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام. من اوایل فکر میکردم این شبکه بی طرفه. ولی گاهی دروغهای بزرگی میگفتن که شاخخخخخخخ در می اوردم. و رفته رفته ضد اسلام بودنشون رو به صورت بسییااااااااااار تابلویی به نمایش گذاشتن. ازون برنامه های به اصطلاح خانوادگیشون بگیر(که حتی یه خواهر برادر نمیتونن یه برنامشو مشترکا ببینن... بس که توش ابتذال داره). تا مستندات و تحلیلهای خبریشون.

تو تحلیل خبرها دقیقا موضوع رو اونجوری که دلشون میخواد به نظر برسه مطرح میکنن نه اونی که واقعا هست (البته این مشکل رسانه های داخلی هم هست) و معمولا مجریها برنامرو طوری هدایت میکنن که انگار هیچ جانبداری در کار نیست. ولی واقعیت چیز دیگه ای هست...

خدا رو شکر چند ماهی میشه که این شبکه رو حذف کردم.

راضیه چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام من آدم چندان مذهبی نیستم و یاد گرفتم در راستای چیز هایی که منو به خدا نزدیک می‌کنند و باعث حرکت در مسیر مثبت زندگیم میشن رو قبول کنم من با منطقم موردی در اسلام نمیبینم که نخواهم به دینم پایبند باشم اگه خیلی از آدما نمیتونن همچین مسله ای رو درک کنن یا نمیتونن به نفسشون غلبه کنن یا اینکه واقعا مغز شویی شدن من خیلی سعی دارم ویدیو هایی هم از قبیل این شبکه یا شبکه هایی از این قبیل رو و همچنین برنامه ها و نوشته هایی که بر ضد این شبکه ها هستند رو ببینم و بخونم و براحتی میشه تشخیص داد که اینها فقط قصد سیر کردن مسیر منفی و مسائل خیلی سطحی رو برای بینندگانشون دارن و اینو همه خوب میدونن که تجمولات باعث میشه آدم بطور ذاتی جذب بشه چون سرشت همه ی ما به خوبی و زیبایی و اونها این رو به خوبی میدونن
و در آخر اینکه اونها خیلی بیش‌تر از ما دارن کار میکنن تا اینرو تو مغز های ما فرو کنن و متاسفانه شاید خیلی از ما ها اشتباهاتی کنیم که این اشتباهات ریشه در همین فرهنگ سازی غلط باشه
دوست دارم به عنوان یک فرد بتونم تا حدی افراد رو روشن کنم تا حیله ی ظاهر این افراد رو نخورن
خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد