نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت اول

بی شک تمامی ایرانیانی که با مواردی مانند اینترنت و ماهواره سروکار دارند آشنایی کاملی با حربه های صهیونیسم و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان دارند و روزانه شاهد هجمه و حمله به عقاید و ارزشهای اسلامی و ایرانی هستند.

دشمنان ایران اسلامی در سالهای اخیر بودجه های سرسام آوری را برای راه اندازی و تجهیز شبکه های ماهواره ای درنظرگرفته اند و هرساله عدد بودجه ی مدنظر چندبرابر می شود!!!!!

از شبکه هایی که با هدف رخنه در عقاید و ارزشهای خانواده های ایرانی راه اندازی و پشتیبانی شده می توان به شبکه ماهواره ای من و تو یک و دو ( manoto tv 1 and 2 ) اشاره کرد.

در سلسله مقاله های نقدوبررسی شبکه فارسی زبان من و تو( یک و دو ) به بررسی ابعاد و اهداف عملکرد این شبکه خواهیم پرداخت.


اما در ابتدا باید مدیران اصلی و گردانندگان پشت پرده این شبکه را شناخت.

اولین سوالی که در ذهن بینندگان این شبکه طرح می شود این است که بودجه و هزینه های کلان این دو شبکه از کجا تامین می شود.چون این دو شبکه که در واقع با یک مدیریت در حال فعالیت است هیچگونه تبلیغات از هیچ شرکتی نداشته و در واقع اسپانسر تبلیغاتی ندارد.اکثر برنامه هایی که از این شبکه ها بر روی آنتن می رود ساخته شده توسط تیم ( manoto tv ) است.این درحالی است که مستندهایی(!!!!!!!) و برنامه های آموزشی(!!!!!!!) که از این دوشبکه پخش می شود هزینه های بسیارکلانی دارد.

برطبق گفته های مدیران شبکه، این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی مرجان (Marjan Television Network) است و از بریتانیا پخش می شود.

طبق اطلاعات موجود، سازمان جاسوسی MI5 (سازمانی با ملیت انگلیسی-یهودی) حامی مالی این شبکه است.سازمانی که در اساسنامه 66 ماده ای خود جاسوسی از جمهوری اسلامی ایران را وظیفه همگانی میداند(!!!!!!!!!)



سرویس اطلاعات نظامی 5 (MI5) همان آژانس اطلاعات امنیت ملی می باشد که مسئول مقابله با تهدیدهای سازماندهی شده و مخفی علیه انگلستان است. فعالیت محوری این سرویس مبارزه با تروریسم هم در سطح بین المللی (بعنوان مثال القائده) و هم کشوری (بعنوان مثال IRA) است. سرویس MI5 توسط رئیس کل ژنرال جاناتان اوانس رهبری می شود و پایگاه آن در «تامس هاوس» شهر لندن استقرار دارد



این سازمان جاسوسی کار خود را بعنوان دفتر خدمات اطلاعاتی درسال 1909 شروع کرد و توسط سر ورنون کل Vernon Kell تأسیس شد تا با عملیات جاسوسی امپراطوری آلمان در جنگ جهانی اول مقابله کند. درسال 1914 این دفتر خدماتی در خلال جنگ جذب وزارت جنگ شد و درسال 1916 تبدیل به بخش پنج سرویس اطلاعات نظامی (MI5) گردید. بیش ترین تمرکز این سرویس در مدت بین دو جنگ جهانی بر روی تهدیدهای جاسوسی بود که از جانب راستی ها (فاشیسم) و چپی ها (کمونیسم) می رسید. در طی جنگ جهانی دوم MI5 با موفقیت توانست عناصر دشمن را شناسایی کند، اطلاعات غلط به خورد دشمن دهد و از همه مهمتر به فرود هم پیمانان خویش در نرماندی درسال 4194 کمک کند. جنگ سرد دوران پرمشغله ای برای این سرویس بود چنانچه آنها باید عوامل اطلاعاتی دوجانبه ( جاسوسانی که به سازمان جاسوسی دشمن نفوذ می کنند) را شناسایی می کردند بویژه «پنج باشکوه»، گروهی از فارغ التحصیلان کمبریج که پست های حساسی را در دولت به دست گرفتند. هارولد کیم فیلبی نام آشناترین آنهاست. پس از افتادن پرده آهنین (پرده ای که اروپا را پس از جنگ جهانی دوم به دو قسمت تقسیم کرد) نگرانی اصلی MI5 ایرلند شمالی و تروریسم بین المللی بوده است.

ولی اکنون تمامی نگاه های این سازمان جاسوسی به سمت ایران است!!!


مدیریت شبکه “من و تو” که با انتخاب این نام عملا تعامل و ارتباط بیشتر را با مردم ایران خواستار است سیاست خود را پخش فیلم، سریال، اخبار، گزارش و برنامه‌های متنوع دیگر اعلام کرده است.

همچنین در تصویر تبلیغاتی که در سایت این شبکه قابل دسترسی است و روز افتتاح آن را اعلام می کرد، زن و مرد جوانی با پوشش زننده به هم خیره شده و الگوی انسان غربی را به نمایش می گذارند.


یاد آور می شود مخاطب هدف این شبکه مادران و زنان جامعه ایران است و در این راستا سعی شده است با چاشنی هایی از جمله آشپزی، طنز و حتی رقص به جذب مخاطب هدف خود بپردازند. استفاده از خوانندگان خارج نشین و کپی برداری از برنامه های شبکه های انگلستان دیگر استراتژی این شبکه است به نحوی که برنامه “بفرمایید شام” با خرید امتیاز آن از شبکه تلویزیونی آی تی وی سراسری (ITV Global) بریتانیا آماده پخش شده است. این شبکه با رویکردی کاملا ضد ایرانی حتی در تیتر یک اخبار سایت خود، خبری را با عنوان “پشتیبانی جمهوری خواهان از حملۀ نظامی به ایران” آورده که کاملا دست های چدنی از پشت دستکش مخملین آنرا هویدا می کند.


نکته بسیار تامل برانگیز اینجاست:سازمان جاسوسی MI5، مدیریت اصلی شبکه های من و تو یک و من و تو دو رابه خواننده متواری ایرانی، فائقه آتشین((گوگوش)) سپرده است!!!!!


گوگوش و تیم امنیتی MI5 درحال ورود به ساختمان پخش برنامه های شبکه من و تو


 شخصیتی که در آشوبهای پس از انتخابات سال 88 جز چهره های شناخته شده و محبوب(!!!!!) جنبش (جلبکهای) سبز بود.جنبشی که اکنون تمامی مردم پی به وابستگی آن به آمریکا، انگلیس و اسرائیل برده اند.


لینک به خبر مربوطه در سایت خبرآنلاین


انشالله ادامه دارد...

نظرات 3 + ارسال نظر
ب سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

گوگوش خانم بره فعلا به عشقش برسه و به زیبایی اندام و به ترانه های لرزانش

مبارز چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://havasemonbashe.blogfa.com/

سلام با هم هم عقیده هستیم دارم یه وب برا مبارزه با جنگ نرم میسازم از این مطلب استفاده کردم اگه از نظر شما اشکال داشت بهم بگید برش دارم

سلام
باعث افتخار منه
انشالله خداوند شما را حفظ کنه و توانایی بیشتری در این مسیر بهتون عطا کنه
التماس دعا

ناشناس دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

دروود به گوگوش عزیز همیشه پاینده باشه
عشق هر ایرانی شبکه من و تو انشاالله چشم دشمناش کور

خداوند با همین کسی که نام بردید در آخرت محشورتون کنه
خداوند همه ما را هدایت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد