نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نقدی بر نامه اعتراض کمیته ملی المپیک....

در چند روز گذشته در رسانه ملی(صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) شاهد اعتراض کمیته ملی المپیک ایران نسبت به آرم(لوگو) بازی های المپیک 2012 لندن بودیم.

اعتراضی که مراتب آن طی نامه ای رسمی به اطلاع ژاک روگه ریاست بین المللی المپیک رسیده است.

اعتراض نسبت به آرمی که کاملاً واضح کلمه zion (به معنی صهیون) را به بیننده نشان می دهد.



اما چند سوال مطرح است:

آرم(لوگو) بازیهای المپیک 2012 لندن نه امروز و نه دیروز بلکه چند ماه پیش توسط وب سایتها و وبلاگهای روشنگر و مخالف فراماسون جهانی رمزگشایی شد.چرا پس از گذشت چند ماه کمیته ملی المپیک اقدام به اعتراض و بیان پشت پرده این آرم پرداخته است؟؟؟


نکته دیگر اینکه، به نظر من اگر آرم مد نظر کلمه zion (به معنی صهیون ) را نداشت و کلمه ای دیگری داشت (که فقط مرتبط با فراماسون جهانی بود) و منحصراً از کلمه صهیون (که هر شنونده خواسته یا ناخواسته به یاد صهیونیسم می افتد) استفاده نمی شد؛ آیا باز کمیته ملی المپیک اعتراضی به آن داشت.

در گذشته نیز در میادین بین المللی ورزشی، شاهد نمادهای فراماسونری بودیم.مانند نمادها و نشانه های توپ بازی های جام جهانی فوتبال(2010) و نمای فیزیکی یکی از ورزشگاه های جام جهانی..... .

در حالی که هیچ یک از مسئولان ورزشی کشور حتی کلمه ای در مورد آن نگفتند.به نظر بنده شاید به خاطر این بوده که نمادها مستقیماً به رژیم منحوس اسرائیل اشاره نکرده است....!!!!!


آیا غیر از این است که فراماسون همان صهیونیسم(اسرائیل) است؟

چرا باید مسئولین در برابر کلمات(!!!!!) مرتبط با اسرائیل و صهیونیسم عکس العمل نشان دهند ولی در برابر دیگر کلمات و نمادها که از طرف فراماسونها ارائه می شود وغیر مستقیم به صهیونیسم جهانخوار اشاره دارد و تحت حمایت و برنامه ریزی پنهان اسرائیل است سکوت کنند...؟؟؟

درحالی که نمادهای اصلی این بازی ها دو شخصیت عجیب و غریب تک چشم هستند!!!!! چرا نسبت به این نمادها اعتراض نکرده یا لااقل اظهار نظر نمی کنند...!!!!



آیا اگر روی بدن این عروسکها ستاره داوود یا یک کلمه مرتبط با رژیم اسرائیل بود مسئولین عکس العمل نشان نمی دادند؟؟درحالی که اکنون هیچ عکس العمل یا حتی صحبتی از نماد تک چشم این عروسکها نمیکنند!!!!!


چرا فقط باید در مورد نشانه های مستقیم رژیم غاصب اسرائیل اعتراض کرد ولی در مورد نشانه های فراماسونها سکوت کرد و حتی گاهاً تکثیر و اشاعه کرد!!!!!( مانند نمادهای تک چشم تهران که اخیراً شهرداری تهران جمع آوری کرده - نمادهای تک چشم ایستگاههای مترو تهران - نمادهای ماسونری شهر مشهدالرضا - نمادهای ابلیسک بانکهای معروف کشور - پخش فیلمهای سینمایی و انیمیشن های غوطه ور در نمادها و نشانه های فراماسونی و .......)


آیا مسئولین کشور نمی دانند که فراماسون همان صهیونیسم بین الملل است!!!!!!!!


بنده به هیچ وجه مخالف اعتراض مسئولین کمیته ملی المپیک نیستم و حتی بسیار خوشحال شدم ولی با تامل و تفکر بیشتر سوالات بسیار زیادی در ذهنم شکل گرفت.....


و اما آرزویم، آرزویی که آرزوی تمامی سربازان جبهه حق علیه فراماسون جهانی و صهیونیسم است.آرزو می کنم ایکاش مسئولین کشور با استفاده از ابزارهای پر مخاطب و توانایی مانند صداوسیما و روزنامه های کثیرالانتشار تمامی مردم کشورمان را با عقاید انحرافی و پشت پرده رژیم اسرائیل و فراماسون جهانی آشنا می کردند تا شاهد شکست همه جانبه اهداف آنان (حداقل در کشورمان) باشیم....

شاید هم دستانی در پشت پرده مخالف تحقق آرزوی ماست.دستانی مانند محمدعلی فروغی ها....!!!!!!

انشالله چنین دستانی وجود نداشته باشد.....!!!!!!


(( لینک صفحه سایت تابناک پیرامون آرم المپیک 2012 لندن و اعتراض کمیته ملی المپیک ))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد