نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

نفرین بر صهیونیسم

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است مابرآنیم که این ذکر جهانی بشود

حضور کروبی، سروش و رهنورد در حلقه های صهیونیستی

خوش خدمتی شیخ مهدی کروبی، عبدالکریم سروش و زهرا رهنورد به حلقه های صهیونیستی دلیل انتخاب وی در مجله فارین پالسی شد



به گزارش پایگاه 598، مجله فارین پالسی (fp) به صورت سالانه اقدام به معرفی   100 شخصیت متفکر دنیا که با اقدامات یا صحبت های خود توانسته اند در سطح بین الملل تأثیر بسزایی بگذارند، می نماید. البته با توجه به پیشینه این مجله و دیگر نهاد های بین المللی که تحت سلطه قدرت هایی همچون آمریکا و لابی صهیونیستی قرار دارند نباید انتظار داشت که اشخاصی که با سلطه گران در مبارزه هستند و یا اینکه وجود آنها برای این کشورها خطرناک می باشد در این فهرست ها قرار بگیرند یا اینکه جایزه های بین المللی همچون نوبل و ... به آنها تعلق گیرد.

با اعلام فهرست 100 شخصیت متفکر دنیا از سوی این مجله باز شاهد آنیم که دراین  میان بهترین جایگاه ها به افرادی اختصاص دارند که بیشترین خدمات را به لابی صهیونیستم جهانی و تلاش برای بقای رژیم غاصب اسرائیل انجام داده اند.در لیست امسال نام مهدی کروبی(نفر پنجم انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران)نیز به چشم می خورد.در حالیکه مواضع وی طی یک سال و نیم گذشته حتی از سوی همفکران و هم حزبی های وی بار ها مورد استهزاء و تمسخر قرار گرفته است،اما انتخاب وی به عنوان یکی از متفکران برتر دنیا حاکی از میزان هم سویی و خدمت در جهت منافع نظام سلطه برای کسب چنین عناوینی می باشد.در این مجال سعی بر آن داریم که با مرور فعالیت های تعدادی از این متفکر! پرداخته ،و به واکاوی خدمات این افراد به لابی یهود بین الملل بپردازیم:


وارن بافت و بیل گیتس:


این دو نفر که صاحبان  بزرگترین شرکت ها دنیا می باشند ( برکشایر هاتاوی و ماکروسافت) ، طی سال های گذشته پشتیبانی های فراوانی از رژیم اسرائیل نموده اند.بیل گیتس برای تأمین امنیت رایانه های جاسوسی اسرائیل سابقه سفر به اسرائیل را در پرونده دارد و وارن بافت نیز حمایت مالی فراوانی از شهرک سازی داشته و برای رونق صنعت ذوب آهن در این کشور جعلی تلاش ها و سرمایه گذاری های  بسیاری انجام داده است.



شهردار سرزمین های اشغالی  ، کمک میلیاردر و مدیر عامل شرکت برکشایر هاتاوی در اورشلیم ، 2006 سپتامبر 18. آقای بافت چهار میلیارد دلار برای 80 درصد از شرکت اسرائیل ، فلزکاری Iscar در شمال اسرائیل پرداخت نمود .



دومینیک استراوس کان و رابرت زولیک:


این دو به ترتیب مدیر عامل صندوق بین المللی پول و بانک جهانی می باشند.کان فرانسوی و یهودی الاصل بوده و از ابتدای انتخاب به این سمت بیشتر معاونین ارشد خود را از میان یهودیان برگزیده است.وی در جریان جنگ غزه حمایت های فراوانی از مزدوران اسرائیلی نمود.رابرت زولیک نیز پیش از ریاست بر بانک جهانی معاون وزیر امور خارجه دولت بوش بوده.


شیمون پرز (چپ) ، رئیس جمهور اسرائیل رابرت زولیک  (راست ) ، رئیس گروه بانک جهانی در طرح جهانی کلینتون (CGI) در تاریخ 25 سپتامبر 2008 در نیویورک

باراک اوباما:
رئیس جمهور فعلی آمریکا که گوی سبقت را از بوش در حمایت از غاصبان فلسطین ربوده است.به نظر می رسد این جمله اوباما که گفت"من یک اسرائیلی هستم" برای برای شناخت وی کافی باشد


بن برنانکی:


رئیس هیئت مدیره  بانک فدرال واشنگتن و از خانواده ای یهودی می باشد.اسرائیل به این بهانه که وی در رونق اقتصاد آمریکا که باعث رونق اقتصادی تمام کشور های دنیا از جمله اسرائیل می گردد،نقش شایانی داشته،جایزه cfo را به وی اهدا نمود.اما در واقع وی به این جهت که راه حل های بسیاری برای جلوگیری از فروپاشی اقتصاد صهیونیست ها به آنان ارائه کرد،توانست این جایزه را کسب کند.


دیوید پتریوس:


وی فرماندهی نیرو های نظامی ایالات متحده آمریکا در افغانستان را بر عهده دارد.پتریوس طی ماه های گذشته بار ها به علت حمله نیرو های تحت فرمانش به غیر نظامیان افغانی مورد انتقاد شدید افکار عمومی جهان قرار گرفته است.وی در جریان جنگ غزه مدعی شد:آمریکا و اسرائیل از هم جدا نیستند و حمله به اسرائیل،حمله به آمریکاست.وی در ادامه خواستار مداخله نظامی آمریکا علیه رزمندگان حماس شد.


رابرت گیتس:


وزیر دفاع کابینه اوباما و از حامیان اصلی حفظ منافع اسرائیل در اقصی نقاط جهان می باشد.



آنگلا مرکل:


صدراعظم فعلی آلمان که سوابق فراوانی در ضدیت با اسلام و حمایت از ضد اسلامگرایان دارد.وی بار ها در مناشقات بین المللی جانب اسرائیل را گرفته است و پرداخت غرامت از سوی کشورش به این رژیم جعلی را التیام بسیار اندکی برای ظلم های فراوانی!که به یهودیان در ماجرای دروغین هلوکاست رفته است،معرفی نمود.اما مشخص نیست که چرا با این اعتراف صریح وی مبنی بر مقصر بودن آلمان ، باید فلسطین و مسلملنان تقاص ظلم آلمانی ها را بدهند.وی علاقه فراوانی به نمایشگاه هلوکاست دارد و تا کنون چند بار به بازدید نمایشگاه هلوکاست رفته است.



بیل و هیلاری رادهام کلینتون:


زن و شوهر سیاستمدار آمریکایی که هر دو طی سال های عهده دار بودن مناصب ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه آمریکا توانسته اند وفاداری خود را به لابی بین المللی یهود ثابت کنند و شاید خدمات بیل کلینتون بود که آژانس یهود را برای معرفی همسر وی(هیلاری کلینتون)به باراک اوباما(که هر دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری یکدیگر بودند)متقاعد نمود.برای اثبات میزان وفاداری این خانواده به یهودیان تصاویر ذیل کفایت می کند.







جورج سوروس:


پدر معنوی انقلاب های رنگی(مخملی)در کشور های اوکراین،گرجستان،قرقیزستان می باشد که توانست با تأمین هزینه های انتخاباتی طرفداران غرب در این کشور ها و سازماندهی نیرو های تحت امر خود،روسای جمهور قانونی این کشور ها را برکنار و افراد مورد نظر خود را بر سر کار بیاورد.نام وی در ایران پس از حوادث سال گذشته که پس از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد،بر زبان ها افتاد.با مشخص شدن دیدار سید محمد خاتمی با وی،نظریه انقلاب مخملی در ایران تأیید و افکار عمومی به دخالت کشور های غربی در اغتشاشات مطلع گردیدند.وی هم اکنون ریاست موسسه خانه آزادی(پشتیبان و طراح انقلاب های رنگی)را در نیویورک بر عهده دارد.


لیو شیائوبو:


زندانی سیاسی چینی است. او در دسامبر ۲۰۰۹ به اتهام تلاش برای تضعیف دولت چین بازداشت و به ۱۱ سال زندان محکوم شد. او در ۸ اکتبر ۲۰۱۰ برنده جایزه صلح نوبل شد. هدف سیاسی او تبدیل چین به یک کشور لیبرال می باشد و اهدای جایزه نوبل به او کمک مالی نظام سلطه در جهت تغییر حاکمیت و فشار بر دولت چین می باشد.


شیو شانکار منون:


مشاور امنیت ملی کشور هند که قبلأ به عنوان سفیر این کشور در اسرائیل تلاش های فراوانی انجام داد و واسطه عقد قرارداد های کلان اقتصادی میان این دو کشور گردید.


سرگئی برین:


سرگئی برین یهودی الاصل و یکی از موسسین شرکت گوگل می باشد. او بار ها به  اسرائیل سفر نموده و در این ملاقات ها قرارداد های فراوانی برای حفظ منافع اسرائیل در فضای سایبری منعقد نموده اند.


سلام فیاض:


نخست وزیر غیر قانونی دولت خودگردان در فلسطین می باشد که پس از پیروزی حماس در انتخابات حاضر به پذیرش نتیجه آن نگردید.وی که تا کنون بار ها از سوی فلسطینیان به جاسوسی برای اسرائیل متهم گردیده،از پیشگامان مذاکرات سازش که همانا تضییع حقوق فلسطینیان است،می باشد.


عبدالکریم سروش:


عبدالکریم سروش(عبدالکریم حاج فرج دباغ) که در ایران به عنوان یکی از فعالان حاکمیت سکولار شناخته شده،طی سالیان گذشته از هیچ کوششی برای ضربه زدن به مبانی اسلام ناب محمدی و حاکمیت اسلام آمریکایی فرو گذاری نکرده است.وی  در پرونده خود انکار نزول قرآن از سوی خداوند متعال و مشروعیت بخشیدن به مکاتب غیر الهی را دارد.



 مهدی کروبی:


روحانی نمای نام آشنای ایرانی که این روز ها مواضع وی حتی از سوی همفکران و دوستان سابقش نیز به سخره گرفته می شود.وی که 2 بار در انتخابات ریاست جمهوری ایران شکست خورده است،هر بار عدم اقبال عمومی مردم از خود را به طریقی توجیه نموده است.در دوره نهم مدعی خوابی همچون اصحاب کهف را نمود و در سال گذشته نیز همگام با میر حسین موسوی رهبری اپوزیسیون داخلی را بر عهده گرفت و با اقدامات ساختار شکنانه خود که از سوی غربی ها به شدت حمایت می گردید،فضای عمومی کشور را به سوی آشوب هدایت کرد که با رهبری درایتمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری امت انقلابی ایران آرزوی وی برای کسب منصب ریاست جمهوری بر دلش ماند.وی که همچنان در توهم حمایت میلیونی مردم ایران از خود به سر می برد،هر از چندی با صدور اطلاعیه و یا انجام عملی موجبات خنده موافقین و مخالفینش را فراهم می آورد.بی شک خدمتی که وی و موسوی به مخالفین جمهوری اسلامی نمودند،شایسته تجلیل و قدردانی هایی بیشتر از انتخاب وی به عنوان متفکر برگزیده سال را دارد!


زهرا رهنورد:


به علت رهبری آنچه که جنبش سبز در ایران خوانده شده و ایجاد چالش برای احمدی نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال قرار گرفته است. دعوت از شیرین عبادی برای حضور در دانشگاه الزهرا(س) در دوره ریاست رهنورد بر این دانشگاه نیز مورد توجه فارین پالیسی قرار گرفته است. مغز متفکر پشت پرده آنچه که جنبش سبز خوانده شده و همکاری با رهبر این جریان، علت اصلی انتخاب وی به عنوان یکی از 100 متفکر برتر جهان در سال 2009 بیان شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد